Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 29 martie 2016

Cu Dell am împărțit bucuriile și dezamăgirile

Când am primit primul meu laptop, un Dell second-hand pe care cumnatul meu făcuse programare la greu, nu am fost prea încântată...Eram învățată cu tastatura mare pe care degetele mele apăsau de parcă aveau plumb în vârful lor și cu plasarea diferită a funcțiilor.
„Calul de dar...nu se caută la dinți” mi-am spus muțumindu-i frumos. Era un dar fără preț, fiindcă nu pot să stau o zi fără să scriu ceva. Calul meu bătrân, cu care cuceream mediul virtual, avea memoria limitată, se speria de virușii-balauri și mă trântea, cădeam împreună la probele cu obstacole...
Șchiopătând, ridicându-ne după accidentări am fost o echipă, dar după patru-cinci ani de trudă, a clacat și a murit într-o zi. L-am plâns câteva zile, fiindcă a murit și cu câteva documente importante de-ale mele în memoria sa, dar mi-am zis că am nevoie de alt alergător virtual, așa că mi-am cumpărat tot un Dell.
Mi-a fost bun și credincios până l-a lăsat bateria, iar acum lucrez cu el doar în priză. Nu are autonomie, sărmanul!!!
Să nu credeți că vreau să-l tai și să-l dau hrană la pești! Îl voi păstra poate și ca piesă de muzeu, dar pentru competiții îmi achiziționez un campion tânăr, un laptop din Seria Latitude de la Dell.
Ce-l recomandă pe acest calculator refurbish? Autonomia mare a bateriei, performanța care satisface fără rezerve cei mai exigenți utilizatori, dotările și funcțiile de care dispune. Latitude este gama folosită de arhitecți, de designeri, graficieni și artiști deoarece pune în valoare nuanțele cele mai subtile ale creativității.
În trecut, cu bătrânul meu Dell am împărțit bucurii, dar și dezamăgiri crunte, acum, Laptop Dell Latitude E6400 îmi va aduce multe victorii în palmares!
Omul și computerul alcătuiesc echipa menită să cucerească lumea în epoca actuală.
„Dați-mi un Laptop Dell Latitude E6400 și voi transforma totul într-o împărăție a cuvintelor constructive!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu