Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 1 martie 2016

Casa ca un ghiocel cu Rohnson Aquatech R144

Primăvara vine pe aripi de vânt, însuși soarele fiind înhămat la carul ei de aur. Pretutindeni seamănă ghiocei și crengi înflorite de zarzăr și de cais. Miroase a viață nouă și a sevă de speranță, doar în casa mea, Azorel lasă păr pe covor, covorul este plin de scame, fumul înnegrește ușor pudra cenușie a prafului de pe pereți!
„Unde nu este curățenie, începe bătrânețea”, îmi spune o rază jucăușă de soare, iar eu vreau să fiu mereu tânără, să țin captiv frumosul, să-l eliberez când vreau să-i bucur pe cei din jur, iar el să se întoarcă asemenea unei păsări de aur în colivie.
Mă deprimă aspectul casei, așa că mă refugiez în grădină. Mă apropii să mângâi pe căpșor un ghiocel:
-Ia-ți mâinile murdare de pe mine, îmi spune! Primăvara trebuie să mă găsească imaculat. Tu cum o primești în dezordinea aceea?
Mă rușinez.
-Ah, ghiocelule brav, scump și frumos, sunt atât de răcită! Cum să scot covoarele când tușesc până îmi ies ochii din cap și am o voce dogită de femeie bătrână sau de fumător?
- Nu vrei, nu vrei, nu vrei!
Ghiocelul clatină încăpățânat din capul delicat în bătaia vântului.
-Fă o vizită la Magazin online aspiratoare și alege produsul potrivit!
-Păi, am să te rup și să teiau în casa mea, ghiocelule, să căutăm împreună un aspirator, îi spun.
-Vai de mine și de mine! Aerul este irespirabil, mii de microbi în încăperea aceea! Fie-ți milă și nu mă ucide! De ce să înceapă primăvara cu o crimă? Nu este de-ajuns că te-ai îmbolnăvit fiindcă nu a mai intrat soarele în casa ta?
-Îmi rănești orgoliul, micuțule, îi spun! În două zile în casa mea va fi curățenie generală și atunci te voi rupe și te voi pune în vază pe masa din sufragerie!
-Te provoc să faci curățenie în toată casa cu aspiratorul Rohnson Aquatech R144 și să distribui pozele pe facebook! În caz contrar am să-i spun vântului în ce condiții stai, iar el va duce ecoul, știi tu la cine! Adio respect și iubire și propuneri serioase!
-Mă terorizezi, îi spun răstit și intru în casă.
Marketonline are mii de parcele pline de oferte. Cum să mă orientez corect. Ghiocelul a devenit uriaș, se uită pe geam la mine și spune:
-Caută la oferte aspiratoare!
Ce ușor îi este! Lui îi fac curățenie ploaia, zăpada și vântul. Dintr-o mie de aspiratoare cum să-l aleg pe cel perfect? Doresc unul care să curețe totul, să câștig provocarea, să-mi treacă răceala, iar primăvara să rămână oaspete permanent al casei mele.
Se ridică iar pe vârfuri, exasperându-mă:
-Comandă un Rohnson Aquatech R144 și nu vei regreta!
-Arată ca un extraterestu, îi spun înfricoșată!
-Nu înțelegi că filtrează totul prin apă și vei putea să faci ordine în casă și când ești răcită sau când vin în vizită persoane dragi ție care suferă de astm? Este cel mai igienic aspirator, capacitatea recipientului este de 15 litri și dispune de cinci perii de curățare. În plus, costă doar 399 de lei. Atât te desparte de o locuință imaculată, de sănătate și fericirea ta și a celor dragi.
L-am comandat pe loc, iar a doua zi m-am bucurat de toate calitățile pe care mi le înșirase ghiocelul. Până seara în casa mea domnea primăvara care se instalase cu bagaje cu tot!
-Îți place, îți place curățenia, se bucura ghiocelul bătând din palme! Mă iei la tine să mă răsfețe primăvara?
-Nu, dragul meu. Unde este mai bine ca în natură?
-În casa ta, îmi spuse convins! De când ai aspiratorul Rohnson Aquatech R144 se trăiește ca în sânul lui Avraam!
Basm spus la șezătoarea Spring SuperBlog 2016.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu