Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 23 martie 2016

Flori De Lux pentru o ființă de lux!

Florile sunt apogeul frumuseții și promisiunea reînnoirii vieții. Primăvara, simultan cu sărbătorirea mamei, celebrăm de fapt darul pe care-l face umanității ființa de lux: își oferă sufletul și trupul ca temple în care să se dezvolte copilul ei și viitorul om care va avea un rol important în univers...
Timpul zboară. Acaparați de îndatoriri ne trezim că sosește ziua ființei de lux și nu am găsit cadoul potrivit pentru ea! Întotdeauna îmi place să o surprind, iar o personalitate de lux, nu poate fi surprinsă decât cu o comandă plasată pe Flori De Lux.
Suntem prieteni vechi. De ziua de naștere a mamei, anul trecut, am făcut-o să-i tremure mâinile de emoție pe buchetul de trandafiri albaștri.
-Ați dat voi, mamă, atâția bani pentru mine? Nici nu știam că există trandafiri albaștri!
Nimic nu este prea scump ca să arate prețuirea pe care o avem pentru ele, pentru mamele care ne-au dat viață sau să aprinzi bucuria în ochii unui copil!
Am străbătut ofertele de pe site în lung și-n lat, am comparat culorile, parfumurile, speranța de viață a plantelor. Fiindcă doream ca bucuria ei să țină mult, am ales 4 orhidee la ghiveci.
De ce patru orhidee și nu una mare?Pentru că mama crede că „Dar din dar se face Rai” și se simte vinovată dacă nu împarte cu mama, cu sora și prietena ei darurile pe care le primește!
Curierul a venit la timp. Șoferul a sunat-o pe fix, iar ea s-a dus emoționată la poartă. Eram în casă. Nu am prevenit-o. S-a întors de la poartă ca fata moșului cea harnică ducând bucuroasă pachetul. L-a desfăcut cu emoție, apoi fericirea i-a invadat ființa de lux! Felicitarea cu mesajul era acolo, florile superbe, mărțișorul din partea firmei fin și elegant...
-Florile astea...erau preferatele știu eu cui în regimul trecut! Doamne, ce norocoasă sunt să le pot primi! Chiar sunt pentru mine???
 Iată motivul pentru care prietenia mea cu Flori De Lux va dura o eternitate pentru ca ființele de lux ce-mi luminează existența să fie fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu