Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 27 martie 2016

Scrisul, maratonul vieții mele

Scrisul îmi menține mintea suplă și mâna utilă și generoasă. Fie că particip la campanii publicitare, scriu proză sau onorez diferite comenzi pentru clienți (despre care nu pot să vorbesc) sunt mereu în contratimp. Este ca și cum particip astăzi la o cursă de maraton la București, iar peste câteva ore la o altă competiție din Sydney.
Prezența mea în colțurile diferite ale lumii simultan sau după câteva ore este posibilă doar cu un computer performant. De la o vreme, calul meu virtual a îmbătrânit. Se urnește greu, se gândește îndelung, eu tastez un e, el dublează literele. Când mă aflu în plină competiție, ecranul se albăstrește, de aceea trebuie să salvez mereu tot ce lucrez, iar ca măsurile mele de precauție să se dubleze, îmi trimit ceea ce lucrez prin e-mail.
Sunt și momente când calul meu măiastru și virtual se prăbușește în mijlocul cursei și orice i-aș face nu se urnește...
Prietenii care pariază mereu pe noi doi riscând să-și piardă economiile de încredere, m-au informat că pot să apelez la două magazine pentru a-mi achiziționa un dispozitiv care să asigure o viteză instantanee de acces și transfer a aplicațiilor și a fișierelor, rezistența la șocuri (uneori îl mai bruschez pe bătrânul meu laptop, fie îl lovesc, fie mai dau suc, cafea sau apă pe tastatură) și fiabilitate).
Primul magazin online se oferă să-mi facă un cadou surpriză, să-mi asambleze noul meu PC dacă voi cumpăra componentele de la ei. Cum sunt sentimentală din fire, îmi este greu să mă despart de bătrânul cu ajutorul căruia am câștigat atâtea competiții. Nu-l pot arunca așa pur și simplu ca să sufere enorm când mă va vedea călare pe tastatura unui nărăvaș tânăr care mănâncă jăratec...Mai bine îi dau lui să mănânce jăratec!
Cum eu am început să uit îngrozitor și deși nu iau medicamente pentru memorie, notez totul în agendă, lui îi voi cumpăra Hard Disk notebook Western Digital Blue 500GB SATA3 8MB. Noua memorie a alergătorului meu în mediul virtual este garantată 24 de luni.
-Un SSD este ideal pentru revigorarea armăsarului tău obosit, îmi spune râzând cumnatul meu, care se pricepe să îmblânzească mereu caii sălbatici din mediul virtual. 
El mă conduce galant către Oferte SSD.
Îmi explică răbdător că SSD este dispozitivul care optimizează viteza de citire și de scriere având o garanție de 36 de luni. Peste umărul lui, citesc comentariile cumpărătorilor:”Mulțumesc băiatului de la distribuție. I s-a stricat mașina și totuși a venit în aceeași seară!!!
Felicitări.”
Deci oamenii aceștia sunt hotărâți, plasez comanda și sunt gata să o onoreze călătorind și pe jos sau cu mijloacele de transport în comun sute de kilometri...
-Să căutăm promoții, mă îndeamnă ghidul meu în muzeul virtual al computerelor, promotii SSD Kingston!
Performanța costă, adaugă hotărât, arătându-mi SSD Kingston HyperX Savage 2.5 480GB SATA3.
Detaliile tehnice mă depășesc, dar știu că acasă mă așteaptă cuminte partenerul meu de competiții care merită echipamente de lux.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016.
 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu