Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 26 martie 2016

Puterea vindecătoare a buchetului de trandafiri albi


O iubea pe Coralia de două ori mai mult decât își iubea mama sau viața, fiindcă nu ar fi putut să trăiască fără ea, numai că fata îl considera ca un frate. Îi trimise de zeci de ori flori prin curier, dar nu îndrăznise să semneze felicitarea niciodată. Prefera să rămână expeditorul și admiratorul anonim care își plasa mereu comenzile dragostei pe site-ul florărie online.
Buchete de flori de Ziua Îndrăgostiților, de 1 și 8 Martie, de ziua ei, de Crăciun și de Anul Nou...Știind-o îndrăgostită de trandafiri accesa pagina livrare buchete de trandafiri în București de dragul ei!
Of, nici nu știa cât de sadică putea fi când îi povestea neîmplinirile ei în dragoste! Îi descria detaliat cât de mult suferă la gândul că D. îi este infidel. O asculta cu ochii în lacrimi, iar Coralia avea grijă sa-i spună:
-Ah, dacă aș fi avut un frate ca tine! Un frate ca tine!
„Eu aș dori să fiu iubitul tău, îi cerșea el din priviri!” Dragostea era lângă ea, o ținea de mână, dar fata nu putea să vadă. În ziua aceea ploioasă de martie au vorbit mult. El a ascultat-o și i-a șters lacrimile, apoi a încercat să o facă să râdă. Toată tristețea din lume se citea pe chipul fetei.
-Scuză-mă o clipă, a spus hotărât! Te rog să mă aștepți aici zece minute!
Dorea să-i însenineze ziua cu o nouă comandă de flori.
Știa numărul de telefon pe de rost, așa că formă 0732971297 și îi comandă 101 trandafiri roșii ca sângele.
De data aceasta s-a hotărât să scrie pe felicitare:„Iubirea adevărată împlinește sufletul, nu-l rănește. Iubirea ne ține adesea de mână, dar nu-i simțim atingerea...”
În trei-patru ore va primi buchetul. Se hotărî să o țină în parc, fiindcă dăduse datele de contact și dorea să vadă ochii iubiți inundați de fericire. Primul buchet de trandafiri a fost roz, acum trecuse la roșu ca ea să-și dea seama că este iubită. Complice la fericirea Coraliei, el, băiatul pe care-l considera ca un frate, fu rănit din nou când curierul sosi cu imensul buchet.
-Mă iubește, mă iubește, striga Coralia! Mi-a trimis flori, dragul meu. Vezi? Știa că alerg prin parc și avrut să mă surprindă...
Fața băiatului ardea ca trandafirii, dar nu a scos o vorbă. Contribuise fără să vrea la împăcarea lor?
Apoi a sunat telefonul:
-Pe unde ești, Coralia? Mă gândesc la tine și trec să te văd mai târziu.
-Sunt acasă, iubitule, și îți mulțumesc pentru tot, îi răspunse fericită.
Îi venise așa să-l mintă din senin. După 10 minute, continua să meargă fericită cu buchetul de trandafiri prin parc, când inima i-a sărit din piept. Pe malul lacului, pe o bancă, D. se săruta cu o blondă. O ținea în brațe și toată lumea părea să fie a lor. Și-a ieșit din fire și a început să-l lovească în cap cu trandafirii. I-au intrat țepi prin piele, s-au umplut de petale, iar reproșurile ei se auzeau în liniștea indiscretă și apăsătoare:
-De ce? De ce m-ai mințit atâta timp? De ce mi-ai cumpărat flori dacă ieși deja cu alta?
-Nu ți-am trimis niciodată flori, Coralia, i-a spus răspicat! Nu ai înțeles că ne plictisim împreună și cel mai bine este să ne despărțim???
Abia când a văzut fața tristă a celui pe care-l considerase din egoism „fratele ei” a înțeles totul.
S-a îndepărtat de D. și de păpădia lui, spunându-i pentru totdeauna ”Adio și-un paz verde” și l-a luat de mână pe băiatul care-i comandase trandafiri.
-Dragul meu, iartă-mă că am rupt trandafirii în capul celui care nu m-a meritat niciodată! Mă poți ierta că ți-am ignorat iubirea atâta vreme?
-Scuză-mă zece minute, a implorat-o el, în timp ce a lăsat-o la o terasă cu o cupă mare de înghețată pe masă.
De data aceasta i-a comandat 101 trandafiri albi, buchetul pe care i-l va comanda și la cununie și la nuntă!
Trandafiri au puteri vindecătoare ieșite din comun. Ei deschid ochii celor care nu văd atingerea și prezența iubirii adevărate!
Am compus Serenada Trandafirilor pentru  Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu