Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 2 martie 2017

Managerul „dezastru” salvat de La Fântâna


3 Martie, 2017
Dragul meu jurnal,
Simt nevoia să mă confesez ție fiindcă de astăzi mi se spune „Managerul dezastru”. Așa pățești când nu dai importanța cuvenită cuplului apă-cafea, nucleu al culturii organizaționale la locul de muncă...
Încă îmi ard urechile și obrajii de rușine. Îmi amintesc replicile acide ale viitorilor partenerilor francezi de afaceri, după ce au înghițit prima gură de cafea pregătită de secretara nepricepută, neatentă și ineficientă:
-Cafea de România, domnilor, cu sare în loc de zahăr și piperată de-ți dau lacrimile!!! Eu zic că partenerul serios se cunoaște după apa și cafeaua oferite oaspeților .
Translatorul angajat de ei a fost galant, dar eu am înțeles și am înghițit în sec. M-a apucat o tuse seacă de mi-au dat lacrimile. Am chemat secretara și am rugat-o să aducă apă. Nu mi-am imaginat cât de „scump la tărâțe și ieftin la făină” poți fi, dacă nu asiguri apă la birou și cafea la birou...
-Apă de la robinet cu miros înțepător de clor, cafea cu sare și piper, domnilor, și vor afaceri cu noi???
Am încercat să le prezint cât mai atractiv planul nostru de extindere a vânzărilor, dar li se tăiaseră pofta de la cafea. Îi auzeam șoptind în timp ce atacam ideologico-persuasiv:
-Ce cafea bună! Nu au fost în stare să dea nicio cafea ca lumea și beau apă de la robinet, domnilor, ca-n lumea a treia???
Am avut în mână contactul, dar l-am pierdut din cauza sursei de energie improvizate. Căci apa te hidratează fiind simbolul vieții, iar cafeaua oferă energie și sporește potențialul creativ.
7 Martie, 2017

Niciodată o nenorocire nu vine singură! Am concediat secretara și am angajat alta pe care am testat-o cofeinic. A făcut o cafea grozavă, prin urmare a primit postul. La prânz așteptam o delegație venită din Japonia să ne extindem vânzările. A adus cafelele. Dezastru!
Primul japonezi a făcut ochii oblici, în timp ce se străduia să scoată părul din gură pe care-l înghițise cu lichidul. Al doilea spuse:
-S-a inventat cafeaua cu aromă de acetonă, stimabililor.
-A mea are gust și aromă de parfum de femeie, spuse strâmbându-se al treilea...
A picat și contractul acela...
Din cauza cafelei și apei pierd pe toate fronturile!

8 Martie, 2017

Femeile mi se adresează cu diplomație:
-Șefu' primim și noi cadou de ziua noastră aprovizionarea permanentă cu apă și cafea de la La Fântâna?
Știți, firma concurentă oferă la discreție angajaților cafea și apă de calitate, de aceea angajații de aici au migrat acolo. S-au săturat să vină cu sticlele pline cu apă și cafea de-acasă sau să meargă la dozatorul din colț...
În momentul acela m-am trezit din coșmar. Am pus mâna pe telefon, am sunat la 021 200 72 00, iar La Fântâna a venit la firma pe care o conduc cu apa și cafeaua și cu succesul nostru în afaceri.
Iar eu am redactat aceste pagini de jurnal pentru Spring SuperBlog 2017.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu