Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 19 martie 2017

Mulțumesc că v-ați asuma și moartea și durerea mea!


Dragii mei părinți,

Din două boabe pline de iubire ați făcut să mă nasc din necunoscut. De când am văzut lumina zilei, bulgăr de aur v-am fost. A fost și mai greu când am devenit bulgăr de aur mergător. Ochii voștri erau fixați asupra mea: m-ați apărat de foc și de apă, de inconștiența cu care dansam în fața morții copil fiind și nefiind inițiat în vicleniile ei.
Mi-ați dat tot ce a fost mai bun. M-ați vegheat, m-ați curățat, fără să vi se dea spor de toxicitate (pe-atunci nu existau pamperși), mi-ați dat iubirea voastră cu biberonul sau lingurița să mă fac mare.
Întotdeauna ați muncit înzecit și înmiit ca eu să am tot ce este mai bun. Durerile mele erau insuportabile pentru voi, lacrimile mele drame existențiale Vă rugați lui Dumnezeu să vă trasfere boala mea ca eu să fiu sănătoasă.
Simt și acum compresele cu apă rece pe frunte, degetele calde ale mamei încercând să alunge durerea...
Mamă, își mulțumesc că ți s-au tocit genunchii în rugă pentru mine! Tată, îți mulțumesc pentru că ți s-au bătătorit mâinile să avem pâine pe masă în fiecare zi. Apoi m-ați ajutat să cresc frumos. Ați cules la timp omizile egoismului, ați înlăturat ușor sau dureros ramurile uscate ale defectelor, m-ați îndreptat către lumină și ați luptat ca să ajung pe rod, turnându-mi apa încurajării la rădăcină și oferindu-mi soarele iubirii voastre!
A fi părinte înseamnă a te crucifica pe lemnul sfât al binelui copiilor tăi. Accepți sacrificiul și când copiii râd sau dau cu pietre. Nu cobori de pe crucea jertfei tale, nici când ei se împotrivesc...
Mă doare că timpul a fost neiertător cu voi. V-aș da tinerețea mea dacă s-ar putea, credeți-mă! Aș face-o jumate-jumate cu voi, dar nu pot și nu pot. Vă mulțumesc pentru tot ce ați jertfit pentru mine și vă ofer umărul tinereții mele ca sprijin pentru bătrânețea voastră!
Vă ofer în dar inima mea curată,
Elena.
P. S. Toți cei care citiți acestă scrisoare, grăbiți-vă să vă arătați recunoștința față de părinți pe contul de Facebook, cu tag către pagina Mulțumesc Părinților și hashtagul #multumescparintilor. 
Blogal Initiative și Provident vă răsplătește recunoștința prin trei premii de câte 500 de lei fiecare, oferite prin tragere la sorți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu