Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 24 martie 2017

Trezirea din coșmar cu AVBS Credit

Tortura psihologică

Am ajuns la fundul sacului, iar angajații simt asta. Mă tratează cu răceală, de parcă eu aș fi vinovată că renovarea castelului m-a secătuit financiar, că utilarea bucătăriei a însemnat altă cheltuială, că am standarde înalte pentru clienții mei: doar produse proaspete și bio. Restaurantul meu este vedetă în oraș, aș muri dacă l-aș pierde!
Merg pe trotuar și mi se pare că văd euro pe jos, dar până să mă aplec, trecătorii îmi iau hârtiile prețioase. Mă duc să dau o mână de ajutor la bucătăria restaurantului, iar oalele-mi spun: „În curând vom ajunge la fier vechi. Vom rugini. Ușile acelea din stejar masiv vor fi ferecate pentru totdeauna. Vezi ce înseamnă luxul?”
Înfing furculița în bucata de pui și mi se pare că duc la gură bancnote.
„Nu poți traversa strada fără bani, îmi spun angajații, răsucind cuțitul în rană.”, „Mama, pot invita toată școala de ziua mea? Se vorbește-n oraș că în curând localul nostru se va închide. Promite-mi că nu este adevărat!”
Tac și negociez în gând. Caut un finanțator, dar nu știu unde să-l găsesc.

Coșmarul cămătarilor

Oamenii aceia fioroși au oprit la poarta mea și înarmați cu săbii sparg poarta. M-au amenințat de trei luni, iar acum s-au ținut de cuvânt:
-Îți răpim copilul dacă nu ne dai banii. Când te-ai împrumutat, nu știai că trebuie să-i dai înapoi? Nu faci rost de bani, revenim, te tundem și îți scoatem unghiile.
Dau din mâini neputincioasă în întuneric:
-Ajutooor! Să mă audă cineva! Vin cămătarii peste mine să-mi răpească băiețelul, iar pe mine să mă tortureze că nu am putut să-mi dau la timp datoria!
Sparg ușa și intră. Sunt câtă frunză și iarbă. Au săbii lucioase, prea lucioase după gustul meu și pistoale.
Strâng copilul la piept și ne ascundem în lada patului. Ni se aud inimile bătând la unison de teroare.
Nu am aer. Strig, dau din brațe, până când o mână puternică și iubitoare mă trezește:
-Iubita, este doar un coșmar. Niciodată nu aș accepta să ne împrumutăm la cămătari, când există soluție de creditare.
Îmi revin greu, confundând câteva minute realitatea cu coșmarul. Îmi aduce un pahar cu apă și încearcă să mă convingă că totul are rezolvare:
-Cu un împrumut pentru afaceri de la AVBS Credit rezolvăm și ne repunem pe picioare. De la ei vom primi ajutor financiar de nădejde.
 -Păi noi nu am achitat nici datoria la...(era să zic cămătari, că și ei mă tot sună și mă amenință în ultimul timp, deși sunt o bancă)
-Facem o refinanțare, draga mea.

Coșmarul băncilor mofturoase se sfârșește cu AVBS Credit

Adorm din nou. Am scăpat de cămătari. copilul este în siguranță la școală, iar noi, adulții, mergem la bancă. Nu, nu la AVBS Credit, ci la una dintre băncile acelea care te face să te rușinezi că ai nevoie de împrumut.
Ținem teancul de dosare în brațe și ne mai cer hârtii. Ei cer, noi le aducem și ne îngropăm în hârtii. Apoi suntem supuși unui interogatoriu despre venituri, bunuri, posibilitatea de recuperare a datorie.
Operatorul de credite ne privește de sus și râde în hohote:
-Nu vi se pare că sunteți prea săraci pentru un credit? Chiar credeți că avem bani de aruncat în drum?
Ochii mi s-au umplut de lacrimi, rușinea și revolta mă copleșesc.
-Hai să plecăm, hai să plecăm de-aici! Nu vezi cum ne umilesc?
-Iubita, trezește-te! Unde să plecăm? Suntem acasă, în dormitorul nostru. Nu ne umilește nimeni.
-Știi am visat că ne cereau acte peste acte și râdeau de noi că suntem prea săraci ca să ne împrumute...
-AVBS Credit nu ar face asta niciodată clienților. Uite: putem lua 630 – 88.000 LEI credit fără garanții pe o perioadă cuprinsă între 6-30 de ani și 5000 – 400.000 EURO creditul cu garanție. Important este să consultăm un expert, iar acesta va găsi cel mai bun produs pentru noi. Nu este nevoie să luăm la rând toate băncile din România, expertul va găsi creditul perfect pentru noi!

O bancă la dispoziția consumatorilor de credite

Cu AVBS Credit mi-a dispărut bancofobia fiindcă ne-a tratat omenește și ne-a salvat de la faliment.
Avem o relație excelentă, iar afacerea merge ca pe roate. Între timp am deschis și un hotel în aripa vestică a castelului.
Mă gândesc câte coșmaruri aș fi mai avut, dacă nu găseam aceste providențiale date de contact:
Sediu central str. Matei Basarab, nr.16, et.1, sector 3, Bucureşti, România
Tel:       021 2304343
Email:    office@avbs.ro?
Credit de refinanțare acordat pentru Spring SuperBlog 2017!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu