Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 3 martie 2017

Terapia de cuplu Dwyn

Sosise momentul acela de criză: nebunia bărbatului aflat la a doua tinerețe, când se uită numai și numai după puștoaice, iar pe ea o privește cu ochi răi, critici, remarcând faptul că începe să se-ngrașe, să îmbătrânească și să se urâțească, în loc să-i aprecieze sacrificiile pentru confortul lui!
De 1 martie i-a întins florile, iar când ea a vrut să-l sărute, a întors obrazul. Ba, l-a mai și lăsat memoria și a încurcat prenumele:
-Cu toată dragostea din partea mea, Delia!
Ea, jumătatea lui de viață, se numea Maria. A urmat bătaia în cap cu buchetul, petalele răspândite peste tot, cearta, acel „plec la mama”.

Sfatul psihologului: îngrijire personală

Să salveze anii petrecuți împreună și iubirea aceea frumoasă, dar pe cale de a apune, s-au prezentat la psiholog. Terapia de cuplu era singura soluție.
Iată secvețe din interviul psihologic cu ea:
-Închideți ochii! Relaxați-vă! Spuneți ce secvență vizuală vă vine în minte și ce replică.
-El îmi atinge ușor mâinile și picioarele, iar unghiile mele lasă urme adânci pe degetele lui. Îi curge sânge, în timp ce șoptește ușor:„Unghii ruginite...”
-Calmați-vă! Am găsit remediul: aparate manichiură-pedichiură de la Dwyn. Deschideți ochii și concentrați-vă asupra produsului Set manichiură/pedichiură Babyliss 8480E de la Babyliss!
Totul este așezat în geanta de aluminiu mat să poată fi transportat în excursii. Aveți la dispoziție unghiere speciale pentru mâini și picioare, forfecuță specială și aparatura necesară eliminării cuticulelor, disc pilire unghii, disc finisare și câte și mai câte. În orice caz, „unghiile ruginite” vor fi de domeniul trecutului...
-Și unde pot găsi dispozitivul care să ne salveze relația?
-Asta-i altă poveste, stimată doamnă! Vom rezolva la ședința de terapie cu soțul.

Sfatul psihologului: cadoul de 8 Martie să conțină cât mai multe produse de îngijire personală de la Dwyn!

-Domnul meu, v-ați gândit că soția nu mai are timp de mers la saloane fiindcă se ocupă de casă, de copii și de dumneavostră?
-Doriți să-mi induceți sentimentul de vinovăție! Deja nu mai sunteți un psiholog imparțial! Altă întrebare!
-De 1 Martie i-ați oferit flori, rostind alt nume. Revanșați-vă! Produsele de la Dwyn Shop reprezintă cea mai eficientă terapie de cuplu.
-Acum pun eu o întrebare. Unde doriți să mă duceți?
-Acolo unde mi-am condus toți clienții cu probleme: Dwyn.ro. Am sudat în acest mod mii de cupluri care erau pe cale de a se destrăma. Nu fac din asta un secret și anunț de câte ori am ocazia că: Orice cuplu are nevoie de terapia cu produse de îngrijire personală Dwyn, iar înainte de a spune:„unghii ruginite”, cumpărați și dăruiți seturi de pedichiură-manichiură! Și mai țineți-vă gura, bărbaților, nici voi nu sunteți perfecți!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu