Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 1 martie 2017

Nimeni nu te iubește ca puiul nevinovat de om...

Cea mai mare dovadă de încredere acordată unui profesor o reprezintă încredințarea puiului nevinovat de om pentru a-l învăța și a-l șlefui pentru viață!
Cel mai frumos cadou pe care-l primim de la elevii noștri este un loc curat și de onoare în inimile lor nevinovate și nepervertite de încercările vieții! Nu am cuvinte să mulțumesc pentru dovezile lor sincere de iubire. Sunt elevi de care m-am despărțit de patru-cinci ani și nu uită să-mi trimită mesaje de Paști, de 8 Martie, de Crăciun și de Anul Nou ca dovadă că eu nu am murit în sufletelelor după ce au ieșit pe poarta școlii. Uneori mesajele lor vin în momente de cumpănă existențială și înțeleg atunci că rolurile s-au inversat și brațele lor mă susțin pe mine.
Comunicăm virtual ca niște buni prieteni, ne încurajăm reciproc și ne facem urări. Ei au devenit oameni mari, dar nu au uitat.
Astăzi, puii de om m-au copleșit cu dragostea lor. Alături de bomboane, flori și mărțișoare mi-au dăruit necondiționat inima și încrederea lor!
Era atâta bucurie că aveau să-mi dea ceva, încât m-am simțit cea mai răsfățată din lume. Atâtea mânuțe, atâtea chipuri de îngeri și așa de multe urări sincere...
 Știu că unii au renunțat la banii de buzunar, au lucrat în plus ca să-mi ofere o atenție și apreciez și le mulțumesc pentru asta.
Le mulțumesc și părinților pentru că i-au adus pe lume și ne sunt parteneri în procesul de educație.
Mă simt copleșită: de responsabilitate, de iubirea lor, de inimile lor curate în care este loc pentru atâta dragoste!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu