Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 24 decembrie 2016

Când cerurile se deschid, pe pământ ne colindă darurile divine

Cerul se deschide în fiecare zi pentru noi să iasă zorile. Primul dar divin care ne colindă este lumina și o nouă zi din viață. De la Facerea lumii darurile ne-au tot colindat pe pământ, iar noi ne-am obișnuit așa de mult cu ele, încât nu mai știm să spunem „Mulțumesc, Doamne!” Copii fiind ni se pare firesc ca mama să ne aștepte cu masa pusă. Soții știu doar să certe când mâncarea este rece sau nesărată, au uitat acel „Sărut mâna pentru masă”, pe care poate că nu-l spuneau nici acasă mamelor...
Blestemăm când ni se pare că din cer se aruncă nenorociri asupra noastră uitând că noi le provocăm. Toate abuzurile exercitate asupra naturii distrug echilibrul universului și fac să se dezlănțuie asupra noastră stihiile. Obișnuiți să nu ne asumăm greșelile, acuzăm prezența darurile să ne scuzăm excesele :„Doamne, Tu ai făcut petrolul și i-ai dat înțelepciune omului să-l utilizeze”, „Tot tu ne-ai învățat să tăiem lemnele și să ne încălzim cu flăcări din trupurile lor!”
Darurile ne colindă, iar noi încolțim în minte întrebări acuzatoare care ne fac rău.
„De ce ai îngăduit păcatul?” Dar dacă nu-l îngăduia, l-am fi acuzat de dictatură. De ce ai lăsat moartea pe pământ?” Dar dacă ne-ar fi lăsat să ne chinuim veșnic, l-am fi numit sadic!
„De ce nu ne izbăvești de suferința fizică și spirituală?” Când ne-a trimis un Răscumpărător nu l-am primit să se nască, iar mai târziu l-am crucificat...
Cerurile se deschid mereu, iar darurile sale ne colindă. Ochi să avem să vedem, mâini să primim, buze să lăudăm. De cele mai multe ori cârma vieții noastre se află în propriile mâini, doar calculele și alegerile greșite ne face să eșuăm.

„Cine m-a făcut om mare
Nu m-a intrebat ce mi se pare,
Ce mi se pare că-i corect, ce mi se pare că-i nedrept
Cine m-a făcut defect?”

La creșterea noastră fizică și spirituală au contribuit mulți oameni, dar la „defectare”, dacă nu am avut neșansa să ne naștem cu deficiențe, am contribuit singuri.
La ceas de iarnă, cerul din nou ne colindă. Darurile cerești vin pe rând, aduc mesajul iubirii dezinteresate și nu așteaptă răsplată în schimb. Se cuvine să ne transformăm neîntârziat sufletele în altare de mulțumire!!!

Cine m-a făcut om mare
Nu m-a intrebat ce mi se pare,
Ce mi se pare că-i corect, ce mi se pare că-i nedrept
http://Versuri.ro/w/ghgllg
Cine m-a făcut defect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu