Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 17 decembrie 2016

Moșule, mi-a sosit ceasul?

Moșule, ți-am spus de ce am ales EVOLIO! Nu mă port ca un copil răsfățat, ci am motivele mele să aleg produsele posesoare de inteligență artificială care să mă reprezinte. Încă râzi în hohote că te-am întrebat dacă mi-a sosit ceasul. Nu m-am referit la genul acela de ceas pe care-l conține expresia conotativă referitoare la marea călătorie, ci la ceasul meu cel deștept cu care să pot sta de vorbă mult și care să mă împiedice să spun: „Numai când stau de vorbă cu mine însămi, mai discut cu cineva deștept!!!”
Aștept clipa care să-mi dea motiv să ridic încheietura mâinii ostentativ, să devin vedetă prin Smartwatch Evolio X-Watch S.
Am fost cuminte tot anul, Moșule, pentru ceasul meu de glorie! Moșule, sper că nu ai înlocuit marca EVOLIO cu altceva! Sunt 10 ani de când compania distribuie tehnologie de clasă la prețurile cele mai accesibile la noi în țară și m-aș simți umilită față de toți colegii mei care posedă cel puțin un gadget Evolio, să apar cu altceva!
La noi la serviciu cine nu are smartphone, tabletă, echipament GPS, cameră video, smartwatch sau scuter electric de la Evolio nu există!
Ecranul IPS este visul oricărui posesor de smartwatch. Florile de pe ecran, peisajele imortalizate în fotografii par decupate din natură. Nu va fi nevoie să fac umbră cu mâna când va fi soare sau să privesc ecranul numai din anumite puncte, chiar și în lumină, ceasul meu deștept nu va trăda imaginea!
Mă-ntreb cum încape atâta inteligență într-un mecanism așa de elegant, de fin și de subțire?

Virtuțiile magice ale Smartwatch Evolio X-Watch S

Ceasul meu va lupta contra vieții sedentare, obligându-mă să trăiesc sănătos. La serviciu s-au stabilit competiții oneste între angajați cu premii simbolice acordate celui care face cei mai mulți pași pe lună, nu Luna aceea, ci într-un interval de 30 de zile, iar eu m-am simțit marginalizată fiindcă tu nu mi-ai adus ceasul minune!!!
Cel mai important premiu a fost acela că ei au slăbit toți și sunt mult mai ușori, în timp ce eu mă aud gâfâind de la parter când urc scările.
Un ceas deștept te disciplinează. Merit asta, așa că te rog să mi-l aduci!
Îl doresc, Moșule, pentru că nu am timp să merg mereu la cardiolog, iar el mă va avertiza când pulsul meu o va lua razna...
Cine îmi va monitoriza somnul mai bine decât el? Va fi admirabil să am graficul activităților fizice, monitorizarea solicitării psihice și fizice, dar să-mi ofere și momente de relaxare: muzica.

Smartwatch Evolio X-Watch S îmi va asigura o conexiune perfectă cu lumea fizică, spirituală și virtuală.

Moșule, când îmi va sosi ceasul căci ard de nerăbdare să-l simt pe încheietura mâinii?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu