Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 17 decembrie 2016

Disponibilitate maximă la magazinele Scaune-Online.ro si Saltele-Online.ro.

Iar nu am dormit bine și voi fi nervoasă toată ziua. Ieri am greșit toate calculele la serviciu, chiar și adunările elementare, iar șeful a zâmbit întâi amar, apoi acru și a vorbit pe ocolite despre performanță. Trebuie să-i sun urgent pe cei care vând saltele online, nu se mai poate așa! Mi-au intrat arcurile în spate și a scârțâit patul de câte ori m-am întors când pe-o parte când pe cealaltă. Încă îmi răsună în minte replici amenințatoare:„Nu se mai poate așa! Divorțez dacă nici tu nu dormi, nici pe mine nu mă lași!”, „Cum numărul de posturi este în scădere alarmantă, cel care mai greșește va fi dat în șomaj!”, „Duduie, dormi la volan? Dacă mai mă încurci în trafic sun la Poliție să-ți ia permisul că ești un pericol public!”
-Alo? Sunt eu.
-Bună dimineața, sunteți o clientă veselă și apreciez asta, vă rog însă să vă recomandați!
Am comis deja prima gafă. Se vede că nu am dormit bine sau aproape deloc. Dacă mi-ar vedea ochii injectați, m-ar înțelege.
-Numele meu este E.S și am nevoie urgent de ajutorul dumneavostră!
-Aveți vocea unui om care nu a dormit și doriți să cumpărați o saltea, îmi răspunde amabil cea de la capătul firului. Îmi permiteți să vă fac câteva recomandări prin care să combateți insomnia? Aveți timp să mă ascultați?
-Sigur că am, vă mulțumesc că vă interesează și că nu mai primesc o amenințare.
-Insomnia determină anxietate, tulburarea memoriei și a atenției, performanțele slabe de la serviciu și riscul sporit de accidente, de aceea nu dormiți în timpul zilei, renunțați la produsele care conțin cofeină, plimbați-vă prin parc, alegeți perne, saltele și scaune de calitate! Ați sunat unde trebuie fiindcă noi suntem preocupați de somnul odihnitor al oamenilor. Ne recomandă calitatea produselor noastre și facilitățile care vin la pachet cu ele. Iată ce vă putem oferi:
1) Pachet complet pentru „echiparea ireproșabilă a patului” alcătuit din: saltea, pernă și pilotă, la o reducere de 10%.
2) Transportul gratuit în București.
3) Livrare la domiciliu în week-end, să nu fiți nevoită să vă învoiți de la serviciu și după ora 17.
4) Ridicarea saltelei vechi de la domiciliu.
5) Plata în rate a produselor, dacă aveți alte cheltuieli prioritare.
6) Reduceri la toate saltelele și precizarea greutății acestora.
7) Periodă îndelungată de garanție pentru produsele noastre: 5-10 ani.
Gândiți-vă bine după ce citiți ghidul de alegere a saltelei că vă petreceți în pat peste 33% din viață!
-Îmi spuneți lucruri fascinante, dar nu mă pot concentra după o noapte de nesomn. Sunt eu și am nevoie de o saltea!
-Ei, lipsa de concentrare, înțeleg! Datele noastre de contact sunt acestea Sediu: Bd. Iancu de Hunedoara, nr 29F, Sector 1, Bucuresti, Romania, număr de telefon 0726 96 96 96, e-mail: office@saltele-online.ro,
Vă trimit prin e-mail ofertele noastre să le puteți studia!
-Dar am nevoie de o saltea urgent! Chiar nu puteți înțelege? Despre ce am vorbit? Unde vă este amabilitatea față de client? Eu vreau saltea și mă expediați să-mi citesc e-mailul?!
-Vă rog să nu vă supărați! În curând veți scăpa de insomnie și de efectele sale negative. Am nevoie de câteva date și vă voi consilia în alegerea potrivită:
* dimensiunile patului
* dacă doriți să dormiți ca în puf sau ca pe o scândură
* greutatea dumneavostră și a partenerului
*bugetul de care dispuneți!
-Vă bateți joc de mine? Am nevoie de o saltea, pe care să o primesc astăzi! Nu înțelegeți?
Mă lasă nervi, țip și izbucnesc în plâns. Mi se explică detaliat totul, iar pe seară primesc salteaua visului din copilărie.
A trecut o noapte în care am dormit ca un prunc. Să sperăm că nu mai sunt nervoasă și că mă pot concentra. Dar scaunul de la birou? Șeful are grijă să-mi vorbească de performanță și de concediere, dar uită la ce stres sunt expusă când mă așez pe scaunul acela expirat, care are un picior aproape rupt, iar eu îmi sprijin greutatea mai mult pe tălpile mele. Spătarul este tare și plin de așchii, mi-am agățat nu știu câte bluze și rochii în el, aspectul său mă deprimă.
Dacă ei nu-mi dau un scaun corespunzător, comand eu unul de pe Scaune-Online.ro.
Formez numărul și-mi amintesc zâmbind cu înțelegere ce am spus ieri: „Alo, sunt eu!” De parcă eu ținea loc identității...
-Alo, mă numesc E.S și am nevoie de un scaun de birou confortabil!
- Nu doriți unul directorial?
-Din păcate nu, șeful m-a amenințat toată săptămâna trecută cu șomajul, dacă va vedea că-i fac concurență la scaun va da cu mine de pământ, îi spun!
Râdem împreună și discutăm ca doi prieteni vechi.
-Vi s-a lipit vreodată rochia jenant de scaun, domană, mă întreabă în aceeași notă plină de umor?
-De cîte ori. Am o vechitură de scaun la birou, am transpirat muncind cu spor, iar când m-am ridicat la pauza de masă, m-am trezit cu el lipit de șezut...Am crezut că mi-a pus un coleg guma lui de mestecat să-mi fie mai moale, dar eram udă la spate de parcă nu m-aș fi dus la timp la toaletă.
-Și eu am pățit asta, de aceea am ales să vând scaune, îmi spune. Iată ce vă recomand: Scaunul de birou ergonomic OFF 600.
Acest scaun nu se va mai lipi de dumneavostră și nu vă va mai pune în situații jenante fiindcă materialele din care este confecționat permit circulația aerului și împiedică apariția transpirației! Dimensiunile sale sunt ideale poziției corecte a corpului la birou:
Dimensiuni:
Dimensiuni șezut: 51x50 cm 

Înălțime spătar: 115-125 cm 
Înălțime șezut: 48-58 cm Î
Înălțime brațe: 68-78 cm
Lățime: 66 cm( sursa informațiilor pe site-ul Scaune-Online.ro )

-Stimați cititori, sunt eu, eu cea care nu puteam dormi acasă și aveam rochia mereu udă în spate  la serviciu din cauza scaunului vechi. Eram pe punctul de a-mi pierde identitatea, sănătatea și stima de sine din cauza faptului că nu puteam dormi, iar la birou stăteam ca pe ace. Astăzi sunt ceea ce sunt datorită celor două magazine: Scaune-Online.ro si Saltele-Online.ro! Nicăieri nu am găsit mai multă empatie ca la profesioniștii care lucrează aici!






 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu