Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 5 decembrie 2016

Magia modei românești pe Just Fashion Romania


                                                                                                                                                                               
Am ajuns la destinație: Bd. Ion Mihalache, nr 158, Bl. 4, Sc. B, Et.1, Ap. 39, Bucuresti, Sector 1.
Știu că voi ieși de-aici transformată asemenea Cenușăresei din poveste fiindcă tărâmul în care magia modei funcționează se află în fața mea: Just Fashion Romania
Îndoiala îmi încolțește în suflet. Dacă nu am acces la rochiile de revelion? 
Înainte de a intra pe tărâmul fantastic îmi amintesc întâlnirea de la restaurant cu colegele de serviciu, apoi cu prietenele de Ziua Națională a României și obrajii iau flăcări ca atunci.
-Voi cu ce vă îmbrăcați, am întrebat fetele cu o zi înainte?
-Doar nu ies în costum național la restaurant, dragă! Nu va cădea șifonierul pe mine, stai liniștită! Mă îmbrac sport:blugi, o bluză groasă și geacă, mă asigură una.
-Și eu vin în pantaloni, a completat alta.
-O lume a bărbaților încropită din femei drăguțe, am spus amuzată.
Ele și-au făcut cu ochiul ștrengărește.
Palma usturătoare a lipsei de stil la zi de mare sărbătoare am simțit-o din plin. Ele erau adevărate prințese, eu alpinist coborât în oraș din vârful muntelui sau cowboy sărbătorind Ziua Națională a Românilor de pretutindeni.
-M-ați trădat, fetelor, le-am spus cu tristețe în glas! Măcar să mă fi anunțat și pe mine când ați fost la Paris! De la ce case de modă v-ați îmbrăcat?
-Ce Paris, colega? Avem noi bani de dus la Paris? Rochiile sunt luate de pe Bulevardul Ion Mihalache din București. Am gândit și am acționat românește. De ce să cumpărăm produse străine, când bunul-gust este la el acasă aici? Rochii ca la Just Fashion Romania nu găsești în toată lumea! În plus avem îndatorirea spirituală să plătim mâinile autohtone care croiesc și cos pentru noi. Să investim banii în copiii noștri!
Rușinea mă copleșise. Blugii mei rupți mă umpleau de ridicol așezați lângă rochiile lor de prințese...


Trecutul îmi scapă printre degete...Ușa de catifea a eleganței, stilului și prețurilor accesibile se deschide.
Aleg rochii de zi și rochii elegante, iar blugii îi voi lua la pachet.
Când voi intra pe ușa biroului nu voi mai auzi remarca:
-Puteam să ghicesc cu ce va veni îmbrăcată astăzi! Nu s-o fi plictisit de blugi?

Mă gândesc acum, să mă răzbun de Revelion? Să le spun prietenelor că mă duc îmbrăcată în blugi și să le fac să simtă ce am simțit eu atunci?
Și la look nou se asortează un palton elegant!
Am devenit clientă fidelă a tărâmului românesc de modă. Blugii i-am uitat într-un colț, hainele elegante au devenit pasiunea mea și conduc și alte fete spre tărâmul fermecat care le transformă din femei ocupate, adepte ale stilului sport, în prințese!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu