Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 10 decembrie 2016

Pensiune de patru margarete cu produse de la Scaune-Online.ro si Saltele-Online.ro.

Turismul, o afacere la modă

Cum să nu-mi fac pensiune când locuiesc într-o zonă de deal, cu păduri, cu un râu nepoluat ce trece prin sat, cu fructe de pădure la discreția turiștilor? Cred că nu am greșit nici când am spus în gând:„În turism este valabil principiul Totul sau nimic, prin urmare pensiunea mea va fi una de patru margarete! Ambițiile care tind către perfecțiune se realizează cu multe cheltuieli, fiindcă patru margarete se obțin cu o locație ca din poveste.
Am pregătit deschiderea cu atenție, multă atenție acordată cerințelor pentru obținerea numărului maxim de margatere: accesul direct în camere, spații verzi, animalele să nu deranjeze turiștii, camerele și apartamentele să fie dotate complet, dar m-am scumpit la ce era mai important: scaune și saltele.

De la camere cu saltele ieftine, la paturi cu saltele personalizate

-Aș dori un pat cu o saltea moale, a spus primul expert în turism. Eu nu am probleme cu spatele și doresc să am un somn liniștit!
-Iar eu am nevoie de o saltea fermă, fiindcă așa mi-am obișnuit spatele și nu mă pot odihni decât în acest mod!
-Pentru mine o saltea medie, a spus ultimul expert!
Din fericire până seara mai era mult! Cel puțin bine că-mi dăduseră timp să-mi fac lecțiile. I-am lăsat în grija soției și a personalului și m-am închis în birou.Aveam nevoie de un furnizor serios și rapid, care să ridice și saltelele vechi, fiindcă experți mei se uitau și în beci, mă căutau și în pod, ba au mers și în grajduri...Am notat cele trei numere de telefon, în eventualitatea în care nu mi se răspunde la primul:
021 444.06.44, 0728.96.96.96 / 0726.96.96.96. 
Am răsuflat ușurat când mi-au răspuns că au în stoc produsele și în câteva ore le voi primi însoțite de cadouri utile: pilote și perne mari.

Scaune personalizate ca în piesa de teatru omonimă a lui Eugen Lovinescu

Cei de la Saltele-online.ro deveniseră confidenții mei, așa că mi-au vândut un pont:
-Domnule, experții aceștia doresc și scaune personalizate. În curând se vor așeza la birou să scrie raportul și dacă nu aveți scaune de birou vă vor depuncta. Vă credem că ați ajuns la fundul sacului, dar faceți un efort și comandați scaune personalizate, în funcție de întrebuințarea lor, de la prietenii noștri Scaune-online.ro!
-Știți, abia am achitat...
-În cazul acesta profitați de serviciul de Închirieri scaune, mi-au recomandat cu căldură.
Am intrat în magazinul virtual și sute de scaune au început să defileze prin fața mea: scaune de bucătărie, de relaxare, de birou, de conferință, de terasă și de grădină, fotolii și scaune cu masaj...
Se putea scrie un raport pentru un număr mai mic de margarete decât patru așezat pe un astfel de fotoliu? Oricât de exigent ai fi, îți inspiră maximă generozitate!
Am obținut cele patru margarete pentru pensiunea noastră care înflorește pe zi ce trece și nu vreau să le pierd. Acum, când primesc turisți noi, întrebările mele sunt:
-Ce tip de saltea preferați? De care scaune aveți nevoie? La noi totul este personalizat și adaptat concepției dumneavostră despre confort!

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu