Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 19 decembrie 2016

Dacă nu ai grijă de tine, pe mine cui ai să mă lași???

(Sursa fotografiei aici)De-ar ploua cu spume, cu foc și cu șuvoaie, cățelușii mei dragi mă așteaptă. Cred că și dacă ar cădea foc din cer, ar accepta să fie arși de vii, numai să mă întâmpine cu bucurie. Loialitatea lor este ca a Anei, soția meșterului Manole, care a acceptat să fie zidită de vie din prea multă dragoste.
Chiar dacă le cumpăr cea mai bună hrană umedă de la Cattitude Brands iubirea lor nu se rezumă la o formă de recunoștință pentru confortul pe care-l asigur.
Când plec la serviciu stau triști la poartă, mă privesc în ochi, parcă ar spune:
-Ai grijă, fii mai responsabilă, noi te așteptăm acasă! Ai grijă de tine, nu te mai supăra din orice fleac și nu mai traversa aiurea! Dacă s-ar întâmpla ceva cu tine, de noi cine ar mai avea grijă? Ai vrea tu să alergăm în zadar la poartă la ora când știam că te întorci, să ne curgă lacrimi fierbinți din ochii de câine de dorul tău, să venim și să ne așezăm pe un mormânt? Nu ți-ar fi milă de niște biete necuvântătoare neajutorate? Părinții tăi sunt bătrâni, uneori uită să ne dea de mâncare sau ne dau ce știu ei că se dădea unui câine acum 15 ani...
Tu știi că nu ne place pâinea, nici supa, ci adorăm cărnița!
De ce nu dai importanță sentimentelor noastre? De ce nu-ți prețuiești viața? De ce râzi? Ai pus mâna pe inimioarele noastre când întârzii prin oraș să vezi cum bat de frică? Ți-a fost vreodată teamă că ai putea pierde pe cineva fără de care nu ai putea trăi? Ne crezi niște animăluțe fără capacitatea de gândire și sentimente! Ne nedreptățești fiindcă noi te iubim sincer. Doar pe tine te avem. Nu ți-am dori ca inima ta să fie gata să iasă din piept de durere că o persoană dragă întârzie, că-ți faci griji ca nu cumva să...
Nici nu vrem să rostim toate gândurile negre!
De câte ori pleci în concediu fără noi, gândește-te ce dor ne este de tine! Niciodată nu ne-am supărat pe tine și nu ți-am întors spatele după ce ai revenit, cu toate că meritai să ne exprimăm supărarea. Am îndrăznit să credem că noi suntem o parte din familia ta, prieteni, dar ție îți este rușine să ne scoți în lume. Ne-am resemnat cu asta, dar faptul că întârzii nepermis de mult înseamnă că nu-ți pasă!!!
Poate că sărbătorile acestea le vei petrece cu noi și nu ne vei lăsa singuri.
Mulțumim Cattitude Brands si  Agentiei de Marketing Creative Wings că ne-au provocat să-ți spunem tot ce aveam pe suflet! Nu uita că iubirea noastră nu se mulțumește cu mâncarea și produsele de calitate cumpărate de la magazinul online premium de accesorii și mâncare pentru animalele de companie care s-a lansat de curând Cattitude, ci vrem un loc în inima ta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu