Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 6 decembrie 2016

Idei cât populația Chinei ordonate de biroul pentru blogger de la MOFF.

Preludiul relației mele cu MOFF

Fiecare fulg argintiu de zăpadă mă ispiră, așa că milioane de idei mă invadează. De multe ori laptopul nu-mi face față și atunci mă trezesc înconjurată de hârtii: notez cerințele tehnicie ale campaniilor, idei de scriere a articolelor, un citat, o poveste, o strategie, un colind, numele unei cărți de care am nevoie.
În împărăția hârtiilor se-ntâmplă să-mi rătăcesc ideile sau să le pierd.
-Off, unde mi-o fi capul? Cel puțin acesta mai este la locul lui? Citatul acesta îl revăd cu ochii minții, mi-a trecut printre degete, dar unde l-am pus?
-Moff, Moff îți ordonează ideile numeroase ca populația Chinei, mă sfătuiește un prieten de suflet! Mobila de birou de la ei îți stimulează creativitatea și îți ordonează harababura creatoare.
-Cine a mai pomenit ordine-n dezordine, întreb sfioasă?
-Doar la MOFF mobila se pliază pe stilul tău de lucru, mi se explică detaliat. Ușor de instalat, ea se poate extinde simultan cu extinderea afacerii tale. Vrei să fii o stea în afaceri? Cumpără-ți un birou în formă de stea!

În topul miliardarilor lumii de la biroul meu în formă de stea

Vremea când îmi țineam laptopul în poală a apus demult. Nici mijloacele de trasport în comun nu le mai folosesc. Acum mă duc la întâlnirile de afaceri într-o limuzină cu șofer.
Succesul în afaceri l-am obținut după ce m-am îndrăgostit de  birourile office de la MOFF.
De la laptopul ținut pe genunchi, am trecut la biroul în formă de stea și de-atunci am dovedit maximum de eficiență în toate competițiile. Era și timpul. Treceam de la un scaun la altul, în funcție de stilul abordat: un scaun era pentru beletristică, altul pentru documentarea înainte de redactarea referatelor, apoi treceam la pupitrul de blogger, iar la final pe scaunul de profesor.
Teancurile de notițe nu se mai amestecau, nici nu se răvășeau.
De la biroul meu în formă de stea am avut revelația care m-a propulsat în topul bogaților lumii.
Este cumplit să ai miliarde de idei și să le ții împăturite pe hârtie, când ai putea să le pui în circulație contra-cost! Când am deschis primul call center al ideilor, lumea m-a privit circumspectă, dar după câteva luni, a trebuit să-mi extind afacerea și să angajez 4 asistenți.
Nu am renunțat la forma de stea, numai că am ales un birou de cireș


Rețeta succesului pentru orice blogger

Se ia un birou pentru calculator de la Moff, se dă frâu liber imaginației, care se amestecă până la saturație cu perseverență și multă muncă și se coace la focul domol al răbdării.
SUCCESUL ESTE GARANTAT! SĂ-L SAVURAȚI CU PLĂCERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu