Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 8 decembrie 2016

Moff.ro, cetatea de scaun a ideilor mele

 Mobila mea de birou este Hanu' Ideilor. Datorită ei primesc mii de vizite pe blog, locul unde oamenii poposesc să bea un pahar al poveștilor vechi sau noi. O consider cetatea de suflet a ideilor, locul de unde trasmit în eter sfaturi, gânduri curate și recomand produse de cea mai bună calitate. Drumeții vin pe rând aici, au vârste și profesii diferite, iar eu sunt fericită că pot fi o gazdă bună. Rolurile se schimbă permanent, iar ospățul spiritual este la el acasă. Din cetatea poveștilor trecem prin magazinele virtuale și piețe și alegem cele mai bune oferte.

Balaurul din brațe

Am iubit laptopul de la început fiindcă era mic, îl puteam ține în brațe și scriam oriunde. Doar când pielea mea era arsă ca și cum ar fi fost ținută aproape de o flacără puternică, mi-am dat seama ce balaur am ținut în brațe. Documentându-mă am aflat că lipsa unui birou office mă poate costa enorm: infertilitatea.
„Mai ține mult laptopul în poală și nu vei avea copii niciodată”, aud un prieten bun certându-mă!
Ecranul atât de aproape mi-a slăbit vederea, de aceea am realizat că biroul pentru calculator 
reprezintă investiția mea în sănătate.
Am colindat mult până am găsit un birou ca o cetate: să-mi apere sănătatea, să aibă spațiu suficient de depozitare, să fie ușor de mutat dintr-un loc în altul, iar înălțimea și lățimea lui să fie ideale!
Biroul office Bardolino m-a ajutat să las balaurul din brațe și să încep o viață nouă.

Fântâna ideilor dătătoare de viață costă atât de puțin

Mai întâi am constatat că mi-am cumpărat sănătate pentru toată viața cu doar 638 de lei și mă consideram o norocoasă, dar revelațiile nu au încetat să curgă de când lucrez acasă de la  Biroul office Bardolino.
Dulapul deschis cu cele trei rafturi îmi asigură accesul la documenteiar mărimea generoasă a blatului pentru laptop îmi permite să beau un ceai sau o cafea în timp ce lucrez, fără ca laptopul meu să fie amenințat că va înghiți forțat băutura mortală pentru el, dar miraculoasă pentru mine.


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu