Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 9 decembrie 2016

Slăbire inteligentă cu ajutorul Centrului de remodelare corporala Salus.

Dacă ai ști că nu te doare, ai fi  tentat să cioplești muntele de grăsime care s-a depus pe corpul tău delicat, așa cum sora vitregă a Cenușăresei și-a tăiat piciorul să intre în pantoful cu două-trei numere mai mic!
Rochiile atât de elegante, bluzele diafane sunt croite parcă pentru măsurile de fotomodel. De multe ori te uiți lung și oftezi. Primești în compensație o haină care ți se potrivește, dar XXXL este gândit pentru vârsta de 60+.

Slăbirea abuzivă ucide

Slăbirea abuzivă se realizează prin diete drastice care te fac să cazi de pe picioare, cură cu pilule care atacă organismul și operații de înlăturare a straturilor de grăsime și de îngustare a stomacului.
M-am gândit că „înainte de a-mi tăia din picior” să mă placă prințul, care poate fi îndrăgostit de o altă fată (Cenușăreasa), să mă documentez. Dacă-ți decupezi de bună voie o bucată de sănătate, să nu crezi că o poți pune la loc, de aceea am cercetat în paralel „slăbirea abuzivă” și „slăbirea inteligentă”.
Pilulele de slăbit au făcut numeroase victime. Ele au slăbit viața contribuind la decimarea populației sau la deteriorarea sănătății celor care le-au folosit. Să ai 27 de ani și să mori după ce stai în comă 2 săptămâni pentru că ai dat bani pe pastile de slăbit și te-ai chinuit înlocuind o masă cu cocktailul făcut din prafuri este inuman. (sursa de informație aici)!
Să lucrezi în străinătate și să dai banii câștigați prin străini cu mare greutate pentru o operație care să-ți aducă moartea este tragic! (Cazul este prezentat aici)! Și Valentina, o studentă eminentă a unei Universități din Copenhaga a murit fiindcă a încercat să slăbească mortal”.


Remodelare corporală în București sau slăbire inteligentă fără riscuri

Îmi dau seama că doar slăbirea progresivă, monitorizată de specialiști și consilierea pe termen îndelungat în materie de evaluare și monitorizare corporală săptămânală este soluția eficientă care va rezolva multiplele probleme din viața mea. Dacă slăbesc sănătos și reușesc să-mi mențin greutatea normală voi avea următoarele avantaje:
1) voi putea cumpăra cele mai frumoase rochii, mă voi îmbrăca din orice magazin nefiind nevoită să caut măsuri extreme
2) nu voi mai obosi când voi urca scările sau voi merge mult pe jos
3) îmi voi proteja inima de efort
4)stomacul mi se va micșora în mod natural
5) voi căpăta mai multă încredere în mine, cei din jur nu-mi vor mai spune.„grasa”.

Ce m-a atras la Centrului de remodelare corporala Salus..

Centrului de remodelare corporala Salus reprezintă în viziunea mea metoda inteligentă și eficientă de slăbire deoarece combină nutriția dietetică, tratamentele corporale cu educația pe termen lung pentru un stil de viață sănătos punând la dispoziția pacienților un antrenor personal. Cu alte cuvinte demolează un stil de viață dezastruos, dar construiesc în locul acestuia un edificiu al sănătății.
Aici fiecare dietă este personalizată în funcție de grupa de sânge, alimentele preferate, regimul de muncă, dar și efectiunile de care suferă cel care dorește să slăbească. Nu credeam să găsesc undeva programe complete de tonifiere care să solicite toate grupele de mușchi și să dezvolte toate abilitățile! Exercițiile fizice solicită și perfecționează: forța, rezistența, viteza, flexibilitatea, respirația, coordonarea, echilibru, acuratețea și agilitatea.
Antrenorul personal este ghidul care mă ajută să aplic principiul Mens sana in corpore sano în viața mea!
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu