Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 8 octombrie 2016

Ad Hoc în Grădina Zmeilor


Muzica aceasta ne duce pe aripile ei în timpurile în care bărbații își purtau săbiile la șold, pletele-n vânt și onoarea în piept, nu la bancă. Călătorim printre izvoarele răului și binelui, intrăm în Grădina Zmeilor, poposim în locurile în care furtuna ia naștere din ciocnirea violentă a luminii cu întunericul, a apei cu focul, a demonilor cu îngerii și a frigului cu vălul diafan de căldură! Plutim așa în derivă și nu ne săturăm de revelații.
Magia folclorului își face efectul. Ascultăm împreună și înțelegem Vorba Corbului, stăm la taifas cu Soarele și Luna, admirăm Fata din Grădina Zmeilor.
Din ciocnirea vechiului și a modernului a ieșit primul videoclip 360 de grade al noului single „Furtuna II”, al trupei de punk acustic folcloric medieval transilvănean, Ad Hoc.
 27 octombrie, 2016, ora 20, Club Fabrica din București.  Port cu mândrie și încredere costumul ielelor: bluza de inspirație folclorică și mai ales fusta din bumbac cu dantelă, mărimea L(nici în vis nu pot spune S) care mă vor conduce către nemurire și mă vor face mult mai frumoasă. Straiele magice au efecte magice! Se spune că dansul celei care poartă acestă îmbrăcăminte va fi un zbor, iar glasul și cântecul devin irezistibile. Eu doresc să farmec prin cuvintele pe care le fac să danseze pe blogul meu, iar spectatorii să admire spectacolul în delir!
Evenimentul mă farmecă! N-aș fi crezut să-mi stea în față într-un club modern stânci neregulate, cu forme bizare. În Grădina Zmeului parcă a împietrit o galerie întregă de personaje: Fata Cătanii, Zmeul și Zmeoaica, Moșu, Călugării, Căpitanul, Acul Cleopatrei, Soldații, Eva, Dorobanțul, Degețelul, Sfinxul.
Sună telefonul. „Cum am putut să-l uit deschis, să stric spectacolul?” Dimineața se proiectează la orizont.
„Of, am visat că eram la spectacol și că purtam costumul acela magnific și călătoream prin tărâmul contrariilor pe aripile muzicii aceleia divine! Trebuie să călătoresc spre muncă, nu spre distracție. Este luni, 11 octombrie, 2016. Mai sunt 16 zile. Este așa de greu să rabd până atunci!”
Dragi cititori, mi-am pus costumul ielelor și vă invit cu drag la spectacolul revoluționar al trupei Ad Hoc care va avea loc pe  27 octombrie, 2016, ora 20,la Club Fabrica din București! Drumul către frumusețe absolută și nemurire nu costă atât de mult! Pentru biletul cumpărat în avans achitați doar 15 lei , iar cel plătit la intrarea în club, 20 de lei. Pentru a avea un loc sigur în Grădina Zmeilor luați-vă  bilete în avans prin rețeaua iaBilet.ro.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu