Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 30 octombrie 2016

Moș Crăciun vine de la GiftIdea

              Dragă Moșule,

  Anul acesta m-am străduit să fiu foarte cuminte, să nu mai primesc trei portocale tari și acre, două napolitane vechi, un fes care-mi acoperă toată fața, pe care nu l-ar fi purtat nici bunicul și biscuiți și napolitane în care mi-am rupt doi dinți.
            Îți scriu pe furiș că dacă mă văd părinții vor spune iar că „nemulțumitului i se ia darul”. Știu că ți-e greu să alegi cadouri pentru copiii angajaților, în plus cadourile pentru alții îți ocupă tot timpul: cadouri de Moș Nicolae pentru copii, cadouri pentru copii băieți și fete, cadouri pentru copii sfârșit de grădiniță, pachete dulciuri Crăciun, cadouri de Crăciun pentru copiii angajaților, dar înțelepțește-l te rog pe șeful tatei și dă-i o pilulă de generozitate să ne cumpere ceva de pe GiftIdea!

P.S. Scrisoarea pentru tine am pus-o în buzunarul paltonului șefului tatei. Sper să fie un domn educat și să nu ne facă un dar special de sărbători: concedierea. Datele de contact ale celor de la GiftIdea sunt următoarele:
număr de telefon 021 411 9100, e-mail: contact@giftidea.ro.

GiftIdea salvează onoarea șefului


Georgescu găsi bilețelul în buzunarul paltonului, iar fluturii din stomac urcară într-o clipă spre obraji. Ningea, iar fulgii de zăpadă se topeau instant pe fața lui fierbinte. O adora pe Laura, fata mai mare a subalternului său și a avut impresia că biletul de amor era de la ea. S-a oprit sub becul din parc să citească misiva și un văl de rușine i-a străbătut ființa.
-Cum să o cuceresc dacă nu m-am priceput să aleg niște cadouri pentru salariații loiali? Cred că au râs copios Crăciunul trecut văzând fesul în care intra tot capul copilului și s-au înfuriat când micuțul și-a pierdut dinții în dulciuri, dar eu nu am vrut asta! Mă voi revanșa față de toți angajații! Voi alege cele mai frumoase cadouri, spuse!
Ajuns acasă începu să evalueze ofertele sugerate de copil.
Livrarea era gratuită în București și Ilfov și însemna economie de timp, fiindcă nu ar fi mai alegat prin târguri și magazine să fie păcălit de vânzătoare cu produsele pe care acestea nu le vindeau.

Între cadouri și „reperarea onoarei” șefului

Domnul Georgescu privea înmărmurit secțiunile site-ului: la pachetele reunite sub titlul cadou buget  27 de produse, cadouri premium  25 de opțiuni,  18 coșuri tradiționale românești, în catalogul coșurilor de Crăciun 2016,  52 de produse, în grupa vinurilor și băuturilor fine, 45 de produse, delicatese, giftbox și multe alte oferte din care putea alege tot ce este mai bun.
Aici era locul unde va comanda cadourile pentru copiii salariaților. Anul acesta produsele vor fi bune și proaspete.
Mâine seară va face iar o vizită familiei și îi va răspunde copilului.

Micuțule,

Șeful tatălui tău mi-a dat scrisoarea fără să o deschidă ca un bărbat educat ce este. Anul trecut l-au păcălit vânzătoarele, nu a vrut să vă ofere cadouri pe care să le aruncați. Sper să înțelegi asta și să-i spui Laurei, să nu-și schimbe impresia despre sărmanul om!
Dacă el ți-a comandat darul ales de tine, ai amabilitatea să propui familiei să-l invitați la masa de Crăciun, dar totul să rămână între tine, Moș Crăciun și domnul Georgescu!

Te sărută cu dragoste,
Moșul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu