Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 11 octombrie 2016

Toamna din părul meu cu 1Dream Beauty Studio


În ochi mi se citește toamna: rod bogat, culori de vis armonizate de pictorul divin, nostalgii ce netezesc cărări ale Crăciunului ce duc ireversibil către imperiul copilăriei. O frunză roșie de emoția iubirii, una galbenă fiindcă are hepatită, alta portocalie din cauza bufeurilor, proiectate pe amurgul violet...
Și ploi mohorâte înviorate de explozia cromatică și de promisiuni viitoare legate de feeria hibernală.
Cine, oare cine îmi poate întipări toamna în păr, fără să mă facă să-mi pierd frunzele? Dacă București este capitala României, cu siguranță că aici se află și sediul național al frumuseții, de aceea va trebui să caut unde mă vopsesc în București.
Cine folosește cea mai bună vopsea de păr profesională (Goldwell) și acordă cea mai bună îngrijire părului meu?
Îmi doresc să semăn cu toamna în octombrie, nu în noiembrie și nu cu un copac chel căruia îi cad frunzele!
Toate îngrijorările mele le servesc împreună cu fursecurile și cu ceștile firbinți și aromate cu ceai, prietenelor.
-Te-a cuprins melancolia ploioasă de toamnă, dragă! Ne spui cu jind că-ți dorești picturile toamnei în păr, fără să întreprinzi nimic. Fă-ți repede programare la 1Dream Beauty Studio și alege vopsit șuvițe! Vei fi răsfățată suviță cu șuviță, așa cum nu ai fost până acum în viața ta. Strălucirea părului tău va fi de durată și vei lăsa pe mulți fără răsuflare pe unde vei trece. Ca să nu pierzi vremea  fă-ți și o manichiură semipermanentă care va rezista garantat 4 săptămâni.
- Atâta răsfăț numai pentru mine mă face să mă simt vinovată, le șoptesc ușor, trecând degetele prin părul bogat al băiețelului care se alintă în brațele noastre. Nici pentru el nu mi-am făcut timp să-l tund și-l ceartă mereu la școală că are părul mare...
-Atunci vizitați salonul împreună și luați-l și pe tată să conducă „taxiul familiei”! În timp ce vouă vi se administrează doza autumnală de frumusețe, bărbatul poate servi o cafea, iar „copiii săi” se vor afla pe mâinile sigure ale doctorilor în frumusețe angajați la salonul 1Dream Beauty Studio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu