Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 5 octombrie 2016

Povești amuzante despre #LuguLugu


El, tânăr, liber, independent, la 40 de ani, ea cu 20 de ani mai în vârstă. Amândoi slujesc la același stăpân care de obicei îi plătește-n natură: mâncare și alcool cât pot să ducă. Pentru a-i motiva le lasă sticlele pline, gospodăria pe mână și pleacă la serviciu. După ce se aburesc bine, ei uită de bariera anilor și se urcă în pod. Fânul parfumat, brazii din jur, cântecul păsărelelor îi îndeamnă la #LuguLugu. Cavaler, el nu ezită să-i îndeplinească toate dorințele. Un intrus îi vede și cheamă alți observatori. Femeia cu părul alb se dovedește campioană „deasupra”. A doua zi, la cârciuma din comună:
-Bine, mă, că ai făcut #LuguLugu cu maică-ta, treacă-meargă, dar să o lași deasupra???
-Și ce te interesează pe tine, mă? Am vrut să se simtă și ea bine!
Replica i-a amuțit pe toți. Mai târziu, ea strânge bani să-și ia mașină de cusut.
-Mă mărit. Trebuie să-mi iau zestre o mașină de cusut să mă primească noră-n casă mama lui C. În plus, am făcut testul de sarcină și se pare că în curând îi voi face un copil.
-Copii la vârsta asta? Nu spuneai că te-a iertat Dumnezeu?
Mama lui C este mai mică decât ea cu 2-3 ani, dar asta-i altă poveste.
Peste câteva luni se despart. Ea se interesează acum de alt om în curte, aflat în subordinea unei vecine. El, om însurat, cu copii, slujește interesele unei vădane cu stare pentru bani. I s-a dat și o bucătărie separată unde să doarmă. El o cunoaște pe ea și nu ezită să o invite în bucătărie după ce adoarme stăpâna. Din nou plină de entuziasm, S consideră că a avansat, iar povestea de dragoste decurge frumos, până într-o zi...
Cineva a informat-o pe stăpână. Acesta se preface că doarme, iar când simte pași prin curte se trezește ușor.
Ei cuprinși de pasiune, aflați în plin #LuguLugu nu simt când ușa bucătărie se deschide:
-Vai de mine, ce nerușinați, le spune cu indignare în glas doamna! Continuați că nu vă întrerup eu să vă îmbolnăviți, dar să nu se mai întâmple!
Peste trei-patru luni, S. se duce la altă casă. El, om bine, fost cadru militar are soția bolnavă de cancer și nu poate să rabde fără #LuguLugu. Nevasta zace-n pat, ei fac #LuguLugu pe covor. Se pare că norocul i-a surâs acum: va îngriji bolnava, dar va rămâne stăpână în casă...
Peste un an se duce la înmormântare, deși el nu o mai bagă în seamă demult.
-A rămas văduv și a pus ochii pe alta după ce și-a bătut joc de mine, spune S cu imputare în glas: Să vină popa la mine la poarta bisericii să-mi dea dezlegare să particip la slujbă că eu nu sunt o păcătoasă și nu intru în sfântul locaș așa! Trebuie să mă dezlege că am trăit cu el! I-a făcut toate pomenile, lume bună, deși a păcătuit cu mine!
Deși se află la înmormântare, lumea izbucnește în râs.
Am scris aceste povestiri provocată fiind de cei de la Testul Barza de 20 de ani cel mai eficient și cel mai folosit test de sarcină din România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu