Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 29 octombrie 2016

La 60 de ani ca Siropurile Yo


-Dragă, plesnesc de invidie! Are 60 de ani, dar arată ca la 20 deși nu folosește coloranți artificiali sau conservanți. Știu de unde i se trage tinerețea veșnică. De la multivitamine, de la fructele proaspete de zmeură, coacăze, căpșuni, cireșe și fructe de pădure pe care le-a consumat.
-Și tu ești foarte frumoasă, îi spun prietenei mele! Soțul te divinizează, nu ai motive să invidiezi pe cineva.
-Cum să nu? În fiecare dimineață îmi spune: „Este mult mai dulce decât tine, să știi! Nu aș putea trăi fără...”
-A avut neobrăzarea asta?
Sunt uluită. Credeam că au o căsnicie perfectă. Ar fi culmea ironiei să divorțeze pentru o femeie de 60 de ani.
-Ieri, mi-a reproșat că „prospețimea face diferența” fiindcă au încercat împreună cu prietenii variantele fresh și a fost nemaipomenit!
-Împreună cu prietenii???Dar este chiar așa „de consumație”?
-Dar ce credeai? Siropurile de fructe YO au împlinit 60 de ani și sunt la fel de seducătoare, draga mea. Tu ce ai dori să realizezi până la 60 de ani?
-Păi, mi-ar plăcea să rămân la vârsta de-acum, îi spun!
-Exclus! Viața ta curge frumos. Hai să facem planuri la un pahar de sirop YO.
Sorb băutura fermecată. Mi se pare că la vârsta pe care o am sunt încă un copil și îmi doresc să ajung la 60.
-Are virtuți magice, spun, mi-a redat pofta de viață. Iată lista mea de dorințe până voi trece linia de sosire a celor 6 decenii de viață:
1) Să-mi păstrez sănătatea, prospețimea, vigoarea fără coloranți artificiali!
2) Să fiu alături de familia mea, de cei pe care îi iubesc și să ne îndulcim unii altora viețile ca acest sirop de fructe!
3) Să rămân lucidă, să nu mă zaharisesc!
4) Să rămân un produs pur al vieții, nu unul contrafăcut de circumstanțe!
5) Să le fac viața mai frumoasă celor din jur ca siropul YO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu