Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 29 octombrie 2016

Edotec, martorul salvator

       

           Sămădăul șoselelor

 Nu avea „mămăliga în geam”, nici inscripția: „Berbec la volan”, dar conducea alarmant de periculos.
Depășea pe linia continuuă, tăia curbele, intra pe roșu, iar la trecerile de pietoni nu se oprea niciodată.
Am discutat cu cei din mașină să staționăm până se îndepărtează, dar a observat că ne este teamă de el și a oprit.
 -Navigația de la EDOTEC nu poate să ne apere de impostori, le-am spus prietenilor.
-În ce constau navigațiile auto și cine este EDOTEC, m-au întrebat curioși?
-Edotec oferă produse de divertisment pentru cei care călătoresc și este și un fel de „cutie neagră” a mașinii în cazul în care s-ar produce un accident. Martor necuvântător poate face lumină în litigiile auto, demască Sămădăii șoșelelor, înregistrează ceea ce se petrece în trafic, alcătuiește arhiva video a concediilor, devine ochii șoferului pe timpul nopții sau când ceața groasă acoperă totul.

Ancheta

Anchetatorul: Regretăm că nu vă recunoașteți faptele când organele de poliție v-au găsit lângă mașina lovită. Erați singură pe șosea în acel moment, ați sunat la 112 și i-ați scos la timp pe răniți din mașină, înainte să se producă explozia ca să pozați în eroină împreună cu prietenii dumneavoastră.
Eu (dezamăgită de tot): Nu pot să cred că voi plăti pentru greșeala altuia. Orice șofer depune jurământul vieții când obține permisul de conducere: făgăduiește că niciodată nu va trece indiferent pe lângă oamenii care au suferit un accident, ci va încerca să acorde o mână de ajutor! În plus, martori sunt prietenii mei care au văzut totul. Infractorul a depășit pe linie continuă, apoi s-a redresat periculos să evite un tir și s-a înfipt în rezervorul victimelor. Nici nu a oprit să vadă ce s-a întâmplat, ci și-a continuat drumul, după cum a procedat și conducătorul profesionist al mastodontului...
Anchetatorul (ironic): Câtă corectitudine, câtă omenie! V-ați învățat prietenii să mintă să vă salveze din necaz. Din păcate au decedat toți cei aflați în mașina care a ars ca o torță, așa că trebuie să plătiți! Nu puteți acuza pe fiul unui om renumit, student la Drept de o faptă pe care nu a comis-o. Vreți să-i distrugeți viitorul?
Sunteți un pericol public.

Interviul

Ziaristul: Cum v-ați dovedit nevinovăția?
Eu: Cu ajutorul camerelor auto DVR de la EDOTEC. Mașina mea era dotată cu sistemul prevăzut cu două camere DVR față și spate full Hd care au asigurat înregistrare continuă a călătoriei. Pe filmare s-au văzut toate șicanele din trafic ale adevăratului vinovat.
Ziaristul: V-a costat scump probarea nevinovăției?
Eu: Nicidecum. Camerele costă 749 de lei și au 24 de luni garanție. Este un adevărat Ochilă al șoselelor. Recomand tuturor conducătorilor auto să-și echipeze mașina cu un astfel de „câine de pază”!
Ziaristul: Dar era noapte? Cum de calitatea înregistrărilor este ireproșabilă?
Eu: Datorită Camerei video auto DVR0826 Super Full HD Ambarella A7LA50 .h264 HDR. Ea mă ajută să văd mai bine pe timpul nopții și înregistrează totul clar datorită filtrului polarizat. La suma de 749 am adăugat 589 și am avut cel mai bun și cinstit martor din lume. De fapt cu ajutorul lor am demonstrat că am condus perfect și că nu am ieșit de pe bandă, fiindcă s-ar fi păstrat avertismentul în cazul în care aș fi comis o greșeală.
Ziaristul: Vă pare bine că s-a terminat așa?
Eu: Nu! Niciodată nu pot fi mulțumită când viețile oamenilor sunt curmate brutal din cauza iresponsabilității unora! Au fost uciși doi oameni, aș fi fost împăcată sufletește dacă reușeam să-i salvez. Îmi pare rău și de tânărul acela că și-a distrus viața și și-a pătat conștiința. Dacă ar fi știut de produsele de la EDOTEC, dacă ar fi știut!

Legea echipării autoturismelor personale cu produse de siguranță Edotec

Articolul I. Conducătorii auto sunt obligați să-și echipeze mașinile cu cele mai bune produse care să le asigure securitatea în trafic: avertizarea la ieșirea de pe banda de mers, avertizare la apropierea periculoasă a unei alte mașini, cameră marșarier ca să nu lovească autoturismul de pomi, clădiri sau porți și să nu accidenteze trecătorii neatenți.
Articolul II. Cumpărătorii au obligativitatea de a fi permanent la curent cu produsele oferite de EDOTEC și de a le achiziționa pentru a conduce confortabil și fără griji.
Articolul III. Juriul va evalua corect toate articolele înscrise laSuperblog 2016.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu