Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 9 octombrie 2016

Gerovital H3 DERMA, formula frumuseții universale și eterne.


Fascinată de frumusețe din copilărie, când profesorii mă întrebau:
-Ce dorești să te faci când vei fi mare?, răspundeam fără ezitare:
-Doctor în frumusețe.
Adulții din jurul meu mă uimeau când primeau răspunsul meu cu hohote de râs în cascade. Pentru ei, doctor în frumusețe reprezenta un fel de „tăiat frunză la câini”, vânător cu Farmec al secretul frumuseții. în timp ce pentru mine echivala cu însăși rațiunea de a trăi...
Ambiția mea era să găsesc formula frumuseții universale și eterne, perfecțiunea care nu lasă loc de completări. Îmi luam notițe de la seninul cerului, de la catifeaua macului, de la parfumul trandafirului, de la tabloul țesut cu fir de aur printre luminiș de razele soarelui. În formulă trebuia să surprind și iubirea mamei, bunătatea oamenilor, puterea lor de a învinge toate greutățile vieții.
„Ei, dar pentru a deveni doctor în frumusețe trebuie să afli secretele urâțeniei, mi-am spus! Există urâțenie totală, fără leac sau doar lipsa de interes a oamenilor față de propriul aspect și față de modul în care-și conservă frumusețea?”
Oamenii din jurul meu s-au transformat de-odată în obiecte ale cercetării mele în slujba frumuseții. Iată ce trebuia să repar:
1) Ridurile din jurul ochilor care arătau ca crăpăturile din peretele sufrageriei
2) Părul uscat și rar sau des, dar din care ningea mătreața pe haine
3) Tenurile obosite, pătate și ridate
4) Fețele roase de acnee
5) Pielea uscată a cărei atingere zgâria ca ghearele unei pisici răutăcioase
6) Pielea arsă de soare.
O viață de om dedicată cercetării științifice a problemei și nu aș fi reușit!
„Să moară frumusețea din cauza neputinței mele? Femeile să-și accepte cu resemnare vârsta și efectele trecerii anilor nemiloși peste frumusețea lor fizică și spirituală???”
Zbuciumul meu sufletesc a durat până i-am găsit pe cei de la echipa FARMEC.
-Elixirele frumuseții universale și eterne sunt la noi, mi-au spus, iar produsele din gama Gerovital H3 Derma+ rezolvă toate problemele notate de tine pe fișele de observație. Deținem formula frumuseții universale și eterne din anul 1967, când Ana Aslan, doctor docent în frumusețe ne-a încredințat-o, mi-au spus cu mulțumire în glas!
 Lacrimile cădeau pe visul meu prefăcut ruină...Cineva descoperise înainte de a mă naște formula revoluționară, iar eu aflam așa de târziu.
-Echipa noastră are nevoie de alți doctori în frumusețe, mi-au spus oferindu-mi un șervețel să-mi șterg lacrimile! Noi le oferim oamenilor produse românești de calitate, iar tu le vei îmbrăca în cuvinte elegante ca ei să-și conserve frumusețea în timp. Minunate sunt căile Domnului. Avem nevoie în doctori de comunicare a frumosului. Poți da acum o probă de lucru!
Îmi frâng deja mâinile de ciudă că trebuie să prezint numai un produs, deși fiecare dintre ele are rol decisiv în conservarea frumuseții. Sunt dezorientată, apoi mă gândesc la chipul oamenilor dragi care mi-au transformat satul și casa părintească în tărâm de basm și palat al fericirii. Ce aveau ei de reparat să rămână veșnic tineri și frumoși? Evident că în suflete nu le lipsea nimic. Fețele le erau erodate de soarele neiertător, de vântul aspru, de ger, de lacrimile sărate ce izvorau din ochi și din amărăciunea sufletului. Crema antirig și fermitate, fără alergeni și parabeni le netezea ridurile, șanțuri săpate de vreme pe obraji și în jurul ochilor, respingea asediile distructive ale radicalilor liberi, oferind fermitate, tonifiere și tinerețe.

-În regulă. Faci parte din echipa noastră și poți înscrie materialul în a treia probă a Supeblog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu