Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 15 septembrie 2016

Am cucerit Trofeul UEFA Champions League de trei ori, în trei zile


13 septembrie, 2016, Iași, în fața Palatului Culturii. Țin trofeul cu mândrie în brațe, iar fotograful plătit să-mi facă poze din toate unghiurile și în toate pozițiile dă semne de oboseală, în timp ce mulțimea care așteaptă ca la coadă la moaște strigă:
-Ați făcut destule poze, gata! Să ne ajungă și nouă.
Zâmbesc ironic. Ce să ajungă? Pozatul? Trofeul? Nu se dă pe rație! Am așteptat ore întregi acest răsfăț. Claude Makélélé îmi dă amabil un autograf și acceptă să ne fotografiem împreună, apoi vine rândul lui Miodrag Belodedici.
-Femeile nu pot cuceri niciodată acest trofeu, îmi strigă un bărbat din mulțime.
-Pe pariu că-l voi cuceri de trei ori în trei zile, ripostez!
Mă privește neîncrezător, dar mâine voi ajunge la Bacău, în parcarea magazinului Dedeman. Coafată și îmbrăcată diferit voi apărea din nou alături de mult râvnitul trofeu și de legendele fotbalului. Sper să nu-l întâlnesc și acolo pe cel care ne discriminează competițional!!!
Apoi voi schimba orașul și decorurile și voi posta pozele pe rețelele de socializare. Cu fotografiile făcute pe 17 și 18 septembrie în București pot realiza un adevărat album pe care să-l las moștenire nepoților, cu explicații sau fără.
-Nu avea limite bunica! Îți vine să crezi că a câștigat de trei ori Trofeul UEFA Champions League, deși acum merge în baston și uită de ce s-a dus în bucătărie sau de ce a deschis ușa la frigider sau la baie???
Îi aud și mă prefac să le testez iubirea. Se reped să-mi aducă o cană cu apă, să-mi facă o cafea sau să-mi dea o înghețată.
-Care ajunge primul, ia pensia luna viitoare, îmi spun în glumă.
Ce bine că nu am uitat că UniCredit a organizat UEFA Trophy Tour în România în anul 2016!
Oamenii au avut acces gratuit la muzeul fotbalului pe roți, s-au fotografiat cu trofeul și cu așii balonului rotund. Am devenit faimoasă datorită pozelor realizate în acele zile și din notorietatea de atunci, mă voi hrăni toată viața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu