Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 25 septembrie 2016

Evivo, formula magică pentru baia și bucătăria mea!


Evivo, magazinul de lux, care schimbă fața baiei și bucătăriei mele! Am căutat pretutindeni formule magice să găsesc baterii sanitare de baie și bucătărie, accesorii de baie, baterii și accesorii retro ce merg ca unse și par poleite cu aur, cum sunt cele din castelele nobililor, dar până nu am rostit: EVIVO, visul nu mi s-a împlinit! Pe tărâmul celălalt, adică la ei în magazin, am găsit și chiuveta bucătărie granit, chiuveta bucătărie compozit și paneluri (panouri) de duș cu hidromasaj.
-Ei, lasă că musafirii care se respectă nu intră peste tine în baie și în bucătărie, îmi spuneau ai mei!
Cu toate acestea bucătăria trebuie să mă inspire să gătesc regește pentru cei dragi, iar mesele să fie adevărate sărbători. Să leg amintirile frumoase de gusturi și arome, de un spațiu imaculat și feeric în care „se fabrică” pâinea caldă, tocănița, friptura, plăcinta și cozonacul. Cu ochii minți, cei dragi să spună: „Doamne, la ea în bucătărie se fac mereu pregătiri de Crăciun, iar în baie avem promis un răsfăț total al trupului!”
Set Chiuveta granit 1 cuva ISAO SAFARI + Baterie granit bucătărie este ceea ce va face din bucătăria mea un loc de poveste!

Achit acum 790, 69 de roni, iar 15 ani nu voi mai avea dureri de cap! Produsul original din granit va rezista tuturor șocurilor. Plata se face la primirea coletului, nu înainte de deschiderea acestuia, transportul este gratuit, iar așteptare mult diminuată, deoarece ei știu ce înseamnă nerăbdarea de a avea la dispoziție produse de bună calitate, realizate artistic. Forma perfectă mă duce cu gândul la o sculptură în granit, culoarea la rafinamentul aristocratic.
Cititorule, o chiuvetă de granit îți transformă bucătăria într-o împărăție de poveste, așa că nu ezita! Cumpără-ți fericirea care va fi livrată prin curier, iar în casa ta va domni mereu atmosfera de Crăciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu