Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 20 septembrie 2016

Simplu și bun deschid ușile eternității.


Simplu și bun înseamnă să storci cuvintele și să oferi consumatorilor esența lor, așa cum torc albinele, cu multă trudă, din aroma florilor, miere. Mesajul simplu este înțeles de oamenii simplii și  plăcut de oamenii complicați. Artistul este cel care-și conduce admiratori către lumină înfrumusețându-le călătoria de inițiere.
Să-i înșeli pe cei care au încredere în tine reprezintă forma supremă de blasfemie asupra artei. Bun și simplu în muzică se poate defini în mai multe moduri:
-Versurile să fie originale, iar mesajul lor să nu instige la violență și să nu conțină un limbaj vulgar sau umilitor față de ascultători
-Vocea să nu fie obținută din butoane și mecanisme, linia melodică să nu se reducă la bătăi asurzitoare în tobă și atât
-Artistul să nu-și scoată talentul la licitație, ci să-l dăruiască ascultătorilor însoțit de iubirea sa, iubirea adevărată de oameni este modalitatea de șlefuire a diamantelor brute și singura cale de obținere a perfecțiunii.
Bun și simplu alungă împreună efemeritatea și deschid calea eternității. Trupele apărute cândva ca ciupercile după ploaie au dispărut la fel. După un succes de două-trei zile s-au topit, dar valorile adevărate rezistă în timp, așa cum a rezistat Proconsul timp de 17 ani.
Numai Cerul poate inspira un cântec de despărțire așa de duios, încât amintirile magice ale iubirii să rămână vii, iar orice urmă de ranchiună să dispară:

„Lumea mea s-a închis în clipa în care

M-ai sărutat de rămas-bun
Mă întreb, pedepsit să fiu eu oare
Să nu te mai văd acum
Am trecut peste tot ce mi-a fost drag
Dar atunci nu m-am gândit
Lumea s-a schimat de când ne-am despărțit
Și mi-e greu, mi-e tare greu să uit de tine.” (sursa versurilor: aici)
 Sunt 17 ani de când Proconsul arde pe altarul muzicii oferite ascultătorilor, de aceea trupa revine într-un spectacol valoros la Sala Palatului, pe 7 octombrie, 2016, numărul desăvârșirii fiind permanent legat de eveniment și de muzica acestei trupe. Timp de 17 ani acești artiști adevărați nu s-au despărțit. Căsnicia cu muzica este modelul pe care-l oferă tuturor, cât despre noblețe sufletească, ea este prezentă din beșug atât între membri trupei, cât și în relația acestora cu fanii. 20 de bilete vor fi oferite din toată inima să facă viața mai frumoasă persoanelor cu dizabilități!
Cerul să vă inspire să vă luați bilete din timp și să vă prețuiți soliștii valoroși și jertfa lor pe altarul acestei minunate arte a sufletului!

Lumea mea s-a inchis in clipa in care
M-ai sarutat de ramas-bun
Ma intreb, pedepsit sa fiu eu oare
Sa nu te mai vad acum
Am trecut peste tot ce mi-a fost drag
http://Versuri.ro/w/edk
Dar atunci nu m-am gandit
Lumea s-a schimat de cand ne-am despartit
Si mi-e greu, mi-e tare greu sa uit de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu