Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 22 septembrie 2016

Jaful secolului: s-a furat tot untul Kerrygold din lume


Am devenit dependentă de untul irlandez Kerrygold.
Nopțile visez că mi-am umplut casa cu produsul minune, ba am săpat și gropi, apoi le-am mascat cu crengi și vegetație, le-am căptușit cu gheață și le-am umplut cu mii de pachete de aur comestibil...Nu credeam să nu pot trăi fără gustul unic al libertății văcuțelor care pasc iarbă 11 luni pe an!
Sunt conectată la viață prin firele untului irlandez. Intru acum pe poarta Raiului, iar îngerii savurează alimentul fără pereche. Îmi fac semn să mă îndepărtez că nu sunt dispuși să împartă cu mine. Acum înțeleg de ce le strălucesc aripile și de ce nu îmbătrânesc niciodată. Fiindcă am poftit, cineva mă ia de o aripă și mă aruncă direct în Iad. Demonii rezistă în fiertura de smoală, fiindcă sunt mari mâncători de unt irlandez. Îndrăznesc să sper că ei îmi înțeleg mai bine pofta nestăvilită, patima, și întind mâna.
-Dacă nu ți-au dat îngerii din porția lor, crezi că noi suntem mai fraieri? Exporturile ajung greu în Rai și în Iad, așa că întoarce-te pe pământ și cumpără-ți, norocoaso!
Revin cu gândul unic de a fura tot untul Kerrygold  din lume. Intru în hipermarketurile și spun:
-Mâinile sus! Untul sau viața? Scoateți tot untul din coșuri și sacoșe la vedere și nu mișcați!
Oamenii se despart cu dificultate de bogăția lor. Sunt gata să opună rezistență și să înfrunte pistolul de jucărie cu care îi ameninț pentru tabieturile lor. Mă aflu în posesia a tot untul din lume. Mă simt bogată, cea mai bogată din univers, dar cineva mă răpește într-o clipă.
-Dacă nu vrei să-ți petreci toată eternitatea în Infern, semnează contractul! Livrează-ne de bunăvoie untul tău!
Dau din mâini și din picioare, încerc să scap, dar mă trezesc apucată de două mâini puternice:
-Nu se poate să faci afaceri cu ei, mai bine cedează-ne nouă, îngerilor partea ta!
Așadar untul m-a făcut celebră! Mă trezesc din nou pe pământ, dar sunt urmărită prin Interpol.
Dimineața scutură ușor din gene...Iubitul meu îmi aduce la pat pâine prăjită cu unt irlandez și gem de căpșuni și cafea. Miroase divin.
-E timpul să te trezești, draga mea! Ai repetat toată noaptea unt Kerrygold, unt Kerrygold și cum m-am trezit am alergat să-ți cumpăr.
-Iată o dovadă de iubire adevărată, îi spun, mușcând cu lăcomie din bucata de pâine cu unt!
Pe la fereastră a trecut în zbor un înger și m-a privit cu reproș, în timp ce unui demon îi luceau ochii de poftă.
-Ce-i al meu, e-al meu, le spun, iar ce-i al vostru e al nostru!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu