Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 28 septembrie 2016

Elegant, versatil și original pentru restaurantul meu

În zilele mohorâte de toamnă când „De-atâtea nopți aud plouând/Aud materia plângând”, omul simte nevoia să socializeze. Cu cine să stai la un pahar de vorbă, când pe stradă nici țipenie de om? Frunzele, covoare putrede, s-au carbonizat, copacii îndoliați stau chirciți sub rafale de vânt și tremură sub stropii mari și reci de ploaie.
„Hanul Ancuței” plasat în mijlocul târgului ar alunga melancolia din suflete și gândul de a se refugia în locuințele lacustre. Un local modern și tradițional în același timp, în care să se rumenească plăcinte,să se prăjească pui de țară în unt, să se coacă mere și gutui și să se servească felurite dulcețuri, iar oamenii să se simtă ca acasă, ar reaprinde flăcările în pomii trisți și ar turna veselie în paharele cu vin fiert, must și țuică, iar mulțumirea ar curge în inimile clienților și în buzunarele mele!
Mobilier elegant, versatil și original pentru restaurantul meu, mâncare ca acasă și atmosferă de han, unde oamenii povestesc și ascultă de parcă s-ar cunoaște de când lumea!
Cum aș putea colora și încălzi zilele și serile mohorâte? DOAR CU MOBILIER DE LA EVO-HORECA!
Restaurantul meu să fie o grădină înflorită, un tablou autumnal pictat pe pânza pădurii, iar pe mese fructe ispititoare de diferite culori: mere galbene, albe și roșii, prune vineții, gutui parfumate, struguri tămâioși. Mobilierul Horeca este ceea ce-mi trebuie fiindcă este de calitate, vine la pachet cu poziția confortabilă a clientului și bucură privirea. În plus, canapelele modulare nu sunt scumpe, sunt garantate 5 ani, fiindcă au în spate 14 ani de experiență, fiind livrate oriunde în România.
Aș asorta totul cu măsuțe joase pentru cafea, realizate din lemn masiv.
Și ce aș mai face? Aș scrie din loc în loc pe mese:„Trăiește clipa!”, „Viața este așa de scurtă, încât nu avem dreptul să fim răi!
Visul meu va deveni realitate după ce voi suna la 0728993388 sau la 0216670396.
La nevoie, profesioniștii site-ului îmi vor oferi și consultanță, proiectare spații și realizare concept.
Deja îmi miroase a gutui și mere copate, iar poveștile nu se mai sfârșesc în restaurantul meu, fiindcă mobilierul se lipește în sensul bun al cuvântului de corpurile clienților mei...
EVO horeca este povestea succesului fără sfârșit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu