Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 23 septembrie 2016

Colțarele extensibile de la Natürlich, Raiul din casa mea

De când mi-am cumpărat o canapea extensibilă de la Natürlich mobilier und decoratiuni mi-am amenajat un colț de Rai în casa mea. Aici mă retrag să-mi odihnesc picioarele umflate de alergătura zilnică, să-mi întind oasele obosite de muncă și să îmi revigorez sufletul citind: „Întinsă leneșă pe canapea,/ Domnița suferă în cartea mea”.
Evident că doar cărțile triste îmi produc suferința, în rest de pe canapeaua extensibilă domnesc în liniște în sufragerie. Colțarul Pico este cuminte, fidel, frumos, util, îngerul care mă ia sub aripa lui când sunt obosită. Nopțile mi le petrec tot aici, iar somnul îmi este vegheat de „îngerul meu păzitor”. Colțar între colțarele extensibile Pico este cea mai răbdătoare piesă de mobilier din lume.
Lui Matei îi strălucesc ochii când îmi povestește cum a rupt el două paturi la bunici sărind pe ele și exersează pe colțarul meu. Acesta nu schițează un gest de slăbiciune, parcă i-ar spune:
-Eu nu mă rup așa ușor, dragule, fiindcă am schelet din lemn tare și rășinoase, arcuire șezut cu lame stratificate, spătar cu fiocco și șezut cu poliuretan! Vor sări și copiii copiilor tăi pe mine și tot voi rămâne în viață.

Băiețelul adoră să dormim împreună pe colțarul extensibil, iar eu să-l conduc de mânuță prin lumea fermecată a basmelor.
-Mă simt ca un prinț pe canapeaua ta, totul este atât de neted, așa de confortabil și de catifelat, încât nici prințesa mofturoasă care a simțit bobul de mazăre sub zece saltele, nu ar avea ceva de reproșat!
Toate persoanele dragi mie vin în vizită de dragul canapelei minune și nu se mai îndură să plece. casa mi-e plină la propriu și la figurat, somul liniștit, iar viața izvor nesecat de fericire!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu