Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 30 septembrie 2016

Povestea bucuriei mișcării


A fost odată o caravană a sportului și a mișcării care împărțea bucurie în șase din orașele României. Părinții și-au condus de mânuță copiii la școala de joacă, în sanctuarul jocurilor românești, la concursuri, apoi la spectocolul organizat în cinstea lor. Vara a fost plină pentru toți, la Iași, Galați și Roman.
-De dragul Bucuriei  în Mișcare refuz să cresc, spunea cu îndârjire nepoțelul meu! Spune-mi, te rog, că nu a secat izvorul bucuriei și că mă pot reîntâlni cu toți prietenii pe care mi i-am făcut aici și în toamnă! Să mă duci la margine de lume dacă va fi nevoie, dar să retrăiesc secundele acelea de platină!
El știa că dacă mi-ar fi cerut luna de pe cer, aș fi căutat o soluție să i-o dau sau să-l fac să viseze că doarme cu ea sub cap. Aveam nevoie de timpul acela petrecut cu el, în mijlocul copiilor, de surâsul său, cireașă coaptă, de părul negru răvășit de vânt, de ochii de mură lucindă în soare și de fețișoara lui dulce și albă.
Am căutat, m-am rugat și am implorat și iată că s-a îndurat cerul de iubirea noastră. Zâna cea bună a scos din săculețul de dantelă brodat cu fluturi din mătase vestea cea bună: „Pe 1 octombrie, 2016, la Slatina are loc din nou evenimentul BUCURIA ÎN MIȘCARE.
De la ora 10, la 19, doi copii ai firii se vor distra trecând pe la activitățile pentru copii, activitățile pentru familie, competițiile sportive diverse și spectacolul oferit de micii artiști pentru micii și marii consumatori de activități savuroase...
Pe1 octombrie mă duc acolo, chiar dacă vom călători sute de kilometri! Ce nu face omul ca să fie un copil fericit?
Să ne aducem copii acolo unde este mișcare, în locul în care bucuria, prietenia și pacea domnesc! Să ne vedem la Slatina cu bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu