Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 6 septembrie 2016

Nexus GPS Tracking, siguranța mașinii mele

Când îmi las mașina în parcarea hipermarketului mă simt de parcă aș lăsa copilul la grădiniță în zilele de acomodare. Parcă mă privește cu ochi rugători și-mi spune: „Nu mă lasa aici, te rog! Ia-mă cu tine!”
Ea este ca un membru al familiei noastre, ne duce bucuroasă în vacanțe, la serviciu, la cumpărături, ne plimbă prin România-mamă să-i înțelegem sufletul și să ne bucurăm de frumusețea acesteia.
Mașina reprezintă picioarele noastre de fier. Oricât am alerga nu obosim, de aceea merită toată atenția din lume.
Am luat-o odată zgâriată din locul în care am ținut-o parcată, altă dată cineva mi-a lovit-o și a plecat. Aș fi vrut să știu cine a făcut asta să-l trag la răspundere. M-am simțit vinovată că am abandonat-o nesupravegheată și că nu am putut să-i fac dreptate, de aceea m-am hotărât să-i cumpăr un sistem ultraperformant de monitorizare, care să mă atenționeze și când o las să moară „de foame sau de sete”.
Echipamentele GPS - Nexus Telematics asigură monitorizare GPS, iar prin adăugarea unui chip OBDII citește parametrii din calculatorului autoturismului, oferindu-ne permanent informații utile despre: viteza de deplasare, turațiile motorului, nivelul de carburant, combustibilul consumat, totalul kilometrilor de la bord.
Deținerea unei flote rutiere, fără echipamentele Nexus GPS Tracking înseamnă faliment sigur. Sistemul de monitorizare a „capitalului afacerii” prezintă următoarele avantaje:
1) Mărește productivitatea flotei. Șoferii leneși vor fi înlocuiți cu cei eficienți, fiindcă monitorizarea activității acestora îi va scoate din sistem. Minciunile lor vor fi descoperite de vigilența sistemului care va prezenta informații despre numărul de opriri pe traseu, rutele efectuate, staționări și consum de carburant. O investiție minimă pune punct lenei și scurgerilor de carburant în buzunarele angajaților necinstiți.
2) Când angajații și mașinile sunt în pericol, posesorul flotei primește alertă pe e-mail să poată interveni. Șoferul nu este nevoit să telefoneze, să solicite intervenția patronului sau a șefului său, ci o va primi instant.
3) Sistemul asigură o comunicare eficientă cu echipa și contribuie decisiv la reducerea acccidentelor rutiere, deoarece sunt monitorizate orele de condus, iar șoferii nu vor mai fi suprasolicitați, prin urmare nimeni nu va mai conduce până la epuizare și nu va mai adormi la volan.
4) Performanța fiecărui șofer va fi măsurată obiectiv și apreciată la adevărata ei valoare.
Recomand atât posesorilor unei mașini, cât și celor care dețin o flotă să-și cumpere Sistem de monitorizare prin GPS Nexus Telematics GT1e!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu