Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 8 iunie 2016

Bărbate, adu o bere și punga cu semințe!

-Bărbate, scoate berea și punga cu semințe de la Penny și extraveralul că începe meciul! Poți să aduci și iconița care-ți poartă noroc să o săruți și să te-nchini de căte ori ratează francezii.
Ca să nu mai fie scandal că nu renunț la Bahar pentru meciul Naționalei, i-o iau înainte și adopt eu comportamentul bărbătesc. Berea am cerut-o pentru el. Eu nu pot să beau că mi se umflă burta și îmi place să-i dau  stomacului meu fin, lucruri fine... Ca să nu-mi umple casa până la refuz cu prieteni bețivi și gălăgioși care fumează în sufragerie, i-am anunțat din timp că vreau să stau la meci cu bărbatul meu. Care mă suportă să vină, care nu să stea acasă. Evident că vor rămâne toți la ei fiindcă nu vor mai avea loc de mine să-și bage și să-și scoată înjurăturile când ratează ai noștri. Nu de alta, dar nu puteam să-i pun mâinile la urechi copilului de câte ori urlau ei ca pe stadion.
Dacă „pisălogul” este la post, domnul își va face cornet din ziar să pună cojile, nu le va mai arunca peste tot.
Este timpul să procedez înțelept ca să-mi rămână televizorul liber pentru Bahar la meciul următor, așa că încep și eu cum face el la prezentările de modă:
-Frumos mai este Silviu Lung junior! Bine bărbat. Doamne, ce corp, ce ochi, ce păr des!
-Taci, femeie, că nu aud ce spune crainicul!
-Doaamne, ce bunăciune Săpunaru ăsta!
-Taci, femeie, că te îmbunătățesc eu acum de nu te vezi!
-Uite cum se uită Mățel la mine dincolo de ecran cu ochii lui violeți!
-Doamne, dă-mi răbdare până la sfârșitul meciului! Comoara mea, vrei să taci puțin? Toată Naționala este frumoasă, dar cu cine te-ai cununat tu, suflețel? Cine îți dă salariul pe mână și cine îți aduce flori de ziua femeii? Spune drept, vrei să te uiți la Bahar?
Fac semn din cap că nu. Tac și mă uit cu el. Începe să-mi placă. Conducem cu 2-0, dar sper ca data viitoare să se ducă pe stadion, iar eu să mă uit la telenovela turcească. Mă simt vinovată că i-am stricat primul sfert de oră din joc, iar la pauză îi mai aduc o bere și o pungă de semințe. Am strâns multe puncte de la Penny, pentru meciul viitor îi spun să-și ia o tobă imensă, un tricou și o vuvuzelă și să se ducă pe stadion. Mă privește duios, iar eu mă topesc la gândul că rezolv cu diplomație toate problemele din familie:
-Îngeraș, le iau sigur, dar le vom folosi amândoi aici! Ador să văd meciul cu tine, iar când îmi vei mai vorbi de bunăciunile de la Națională, te readuc la tăcere cu toba și cu vuvuzela, în rest, ai farmec și le porți noroc alor noștri....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu