Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 7 iunie 2016

Grenke, antrenorul care m-a obligat să zbor...

 Ei, da, venise rândul meu să zbor. Să-mi întind aripile și să plutesc, să mă las purtată de curenți, dar să lupt pentru a rezista și pentru a pluti cât mai mult acolo, sus. Am văzut lansându-se în afaceri rând pe rând cunoscuții și apropiații mei. Unii, lipsiți de precauție au uitat să-și ia cu ei parașuta și s-au prăbușit, lăsând un crater imens în economiile sau în împrumuturile lor. După declararea falimentului au rămas imobilizați sau mutilați financiar pentru toată viața. Alții au ascultat indicațiile instructorului de zbor în afaceri GRENKE , au aterizat normal  devenind împătimiți ai saltului cu parașuta și revenind la ei de fiecare dată.
Mă aflu la o înălțime amețitoare, dar îmi este frică să fac saltul decisiv. Mallul meu virtual va funcționa fiindcă GRENKE mă va ajuta să nu mă prăbușesc sub greutatea costurilor afacerii mele mărețe.
Cu ajutorul camerelor de luat vederi și al computerelor, cumpărătorii vor parcuge raioanele mallului,vor putea să ceară prezentarea în direct a produselor, să comande cumpărăturile de care au nevoie și să le primească acasă. Specialiștii în produse cosmetice vor ajuta la alegerea machiajului potrivit evenimentului și momentului zile, clienții vor fi consiliați să-și aleagă o vopsea de păr potrivită trăsăturilor lor, dar și lipsită de produse chimice dăunătoare (o chelie vopsită este dizgrațioasă!!!). De la distanță vor fi puse la punct zile de naștere, cereri în căsătorie, surprize pentru cei dragi care să fie memorabile toată viața...
Îmi trebuie puțin curaj să demarez afacerea mea, să deschid porțile virtuale ale mallului meu. Mă tem să fac saltul final până când, hotărâți, asistenții mei de la Grenke îmi pun parașuta în mână; adică îmi oferă echipamente ultramoderne și performante în rate sau mi le închiriază și îmi fac vânt în afaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu