Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 28 iunie 2016

BMW va sărbători milenii de viață datorită service-ul auto Bimmer.


Cum ar fi să trăiești suta de ani, iar deviza centenarului să fie „Următorii 100 de ani”? Speranța nelimitată de viața a mașinilor BMW se datorează Bimmer Service , singurul service independent din România care are acces la baza de date BMW Group, cu sediul în strada Brebenei, numărul 20, sector 5, București.
Bilanțul succesului este următorul:
* 5 mecanici și întreaga resursă umană a firmei având 110% specializare în BMW
*peste 6 ani de experiență și 5182 de mașini reparate
*5 rampe echipate modern
Serviciile oferite sunt: curățare galerie admisie, diagnoză, reparații motoare, înlocuirea distribuției, înlocuire pistoane motor, piese originale.
„Prea tehnic după gustul meu, îmi spun! Mă corectez imediat: dar mașina nu funcționează cu metafore, duduie, nici nu se conduce după regulile gramaticale (șoferii știu de ce mai ales când sunt nervoși)! Iar când primești Bimmer Service Feedback trebuie să răspunzi punctual la interviu, dacă vrei să-ți faci bine mașina. Mecanicii vor să știe: Ce problemă ai? Ce model ai și din ce an? Pe ce e-mail să-ți răspundă? Care este numele tău? Numărul de telefon?”
BMW, sigla producătorului german de autoturisme mi se întipărise în minte fiindcă mă impresionase mitul elicei. Elicea albă, pe cerul albastru însemna că voi zbura cu autoturismul pe șosele, să nu strige cei din spatele meu:„Hai, mamaie!” Mai era și deviza lor care-mi suna ca o vrajă în minte:„Plăcere la condus, plăcere la volan!”
 Hedonismul mă ghidase în alegearea autoturismului. Cultul plăcerii la volan.
Mai era și aura istorică a producătorului: motocicletele germane din timpul celui de-al Doilea Război Mondial și avioanele care ne-au bombardat rafinăriile și satele...
În război, ca la război se rănește și se ucide colateral. Vinovați sunt cei care declanșează și conduc luptele, nu carnea de tun care plătește încăpățânarea liderilor cu propria viață!
Mă aflam în fața autoturismului BMW pe care-mi doream să-l cumpăr și aveam mustrări de conștiință, când nenea Cârstocea, plecat în lumea fără de dor acum 10 ani, m-a bătut ușor pe umăr:
-E o marcă bună. Ia spune, ai scris ce ți-am povestit eu despre război? Ai scris cum m-au trimis după cai și am trecut prin câmpul de muribunzi, iar ei întindeau mâinile și se prindeau de mine și îmi cereau apă. Mi s-a făcut frică și aș fi urlat, dar nu știam unde se află inamicii. Apoi nemții rătăciți de ai lor poposeau la casele noastre și ne dădeau motociclete, haine și ceasuri să-i ascundem sau să-i ducem în munți. Mulți le luau bunurile, apoi îi predau. Știi de ce? Unii dintre ei aruncau bomboane otrăvite copiilor noștri sau ceasuri care explodau.
-Atrocități, atrocități, atrocități!
-Lasă, mașina este bună! Trebuie să uităm și să iertăm! Și turcii ne luau bir și băieții să îi transforme în ieniceri, iar noi ne uităm la serialele lor...
Acum, când bătrânica mea a făcut stop respirator, o mângâi pe capotă și îmi cad lacrimi calde pe genele ei. Rememorez dialogul avut la cumpărare cu vecinul defunct cu care puneam lumea la cale, iar el reapare ca prin vis:
-Nu plânge că va învia înapoi! Cu service-ul auto Bimmer .BMW va trăi o mie de ani!
De ce atâta tehnică la început? Fiindcă nu puteam să-mi duc mecanismul furnizor de plăcerea de a conduce la pictor, poet,  avocat sau măcelar!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu