Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 22 iunie 2016

Doar cu frigiderul Liebherr vara este ca iarna!

Curge soarele topit pe pământ intrând în apartamentul nostru. Apa fierbe, pâinea devine acră instant, roșiile se transformă în ketchup. Dacă nu ar fi frigiderul de la Liebherr ne-am frige cu tot ce avem de mâncare pe cerul gurii, ni s-ar umple gura de bășici.
Canicula își întinde ghearele de foc după noi. Chiar și în baie aerul devine irespirabil. Îmi este teribil de milă de cel mic, nu-l pot scoate în parc, în casă broboanele de transpirație îi umplu fața crudă.
-Cald lău aici. Vleau un pahal cu apă lece!
În congelator am câteva cuburi de gheață. Îi fac o limonadă și îl rog să o bea încet. O savurează până la ultima picătură. Apoi îi pun câteva cuburi de gheață pe frunte. Ochii i se luminează, se dezmiardă și spune:
-Cine zicea că ialna nu-i ca vala, mami? Eu spun că fligidelul ne ajută să tlansfolmăm vala în ialnă!
Mă bucur că este fericit și că îi fac zăduful mai suportabil. Am fost inspirați când am cumpărat frigiderul
și am primit 6 ani garanție.
Mi-amintesc ce multe frigidere așteptau să facă parte dintr-o  familie. Erau ca niște copii abandonați care doresc să primească și să ofere afecțiune. Numai la categoria gamă aveam de ales între Comfort, Premium și Premium Plus. Și la clasa energetică oferta era generoasă A+++, A++, A+ și A. Aveam de ales lățimea, înălțimea, tipul de congelator și culoarea, dar întocmai ca atunci când îți dorești un copil și vrei să-i oferi o familie, nu așteptam de la el decât să fie fericit în bucătăria noastră și să ne ofere clipe unice de bucurie când îi vom deschide ușile să-i consumăm bunătățile, iar când m-am apropiat de el, parcă am simțit cum întinde mânuțele să-l iau în brațe și să-l duc acasă! Din acel moment l-am adopat și îl considerăm de-al nostru. Cel mic îi dăruiește magneți din toate țările în care călătorim, îl mângâie și vorbește cu el ca și cum s-ar adresa unui prieten imaginar:
-Spune-mi dlept, plietene, a ascuns mama înghețată în congelatol? Ah, pălinții ăștia...Mă fac eu mare și ei mici și le voi da înghețată cu polția și numai dacă mănâncă toată mâncalea din falfulie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu