Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 26 iunie 2016

WowFixit, soluția minune care-mi înlesnește pătrunderea în lumea virtuală

Un ecran fragil, câteva apăsări delicate pe tastatură (nu mișcăti brutale cum se fac la conducerea unui tractor), un click și pătrund în lumea virtuală. Aici este răcoare, susură izvoare vii, ninge la comandă și pot să beau cât ceai cu gheață vreau!
Dacă lumea virtuală nu ar exista, ne-am topi în universul real...
Ecranul laptopului meu este bătrân și fragil. Sunt ca ochelarii unui nonagenar cu dioptrii groase, dar care pot crăpa oricând. Las capacul neglijent și apare prima fisură. Stropii de cafea, suc și ceai pătează ecranul. Prin pietre și crăpături m-aș pierde în universul în care mă mișc cel mai bine.
Dacă nu ar fi existat WowFixit, mi-ar fi plăcut să-l inventez eu, fiindcă în 60 de minute aș dărui utilizatorilor un dispozitiv ultrarezistent la zgârieturi, cu o claritate de cristal!
Este o minune să ai sticlă lichidă într-un recipient,  iar substanța fluidă să fie obținută 100% din produse naturale, iar cu ajutorul acesteia să asiguri protecție totală dispozitivelor tale dragi!
Ecranul laptopului care stochează amintiri de neînlocuit, al telefonului prin intermediul căruia comunici instant, al tabletei pe care te joci sau cu ajutorul căreia accesezi informații vor deveni de oțel. Oțel transparent care deschide cu ospitalitate porțile nesfârșitei împărății virtuale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu