Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 30 iunie 2016

Inima din frigider

Ca o mâncare gătită lăsată mult timp în soare, dragostea lor începuse să se altereze. Ea, gospodină desăvârșită, mirosea a ceapă și a supă când el se întorcea de le serviciu, iar fața obosită de căldură îi era unsă de transpirație, El, între timp, remarcase parfumul sublim pe care îl folosea ea în tinerețe la colega de birou. Soția miza pe statornicie și neglizându-și imaginea se sacrifica pentru confortul soțului, bărbatul intrase în criza vârstei a doua; adică îi descoperea ei toate defectele fizice, în timp ce considera că burta și chelia lui  îi sporesc farmecul.
Frigiderul Fram, primit cadou la nuntă nu mai îngheța, iar ușa se deschidea foarte greu.
-Te rog, cumpără un frigider nou, îl implora ea! M-am săturat să fac mâncare zilnic pe canicula asta! În plus, bătrânelul nostru nu mai răcește cum trebuie...
-Ce te-ai îngășat, dragă, fu remarca sa caustică.
Ea s-a înroșit ușor și ca să nu rămână datoare a replicat:
-Dar burta ta nu se vede?
Cearta a izbucnit ca o furtună din senin. O vreme nu și-au vorbit, apoi el a anunțat-o că se mută la altă femeie mai tânără și mai înțelegătoare.
La ceasul adevărului, ea s-a privit în oglindă. Nu era urâtă, doar neglijentă cu propria persoană, fiindcă îl iubise prea mult.
 -Aveam nevoie de lecția acesta, și-a spus cu hotărâre!
Și-a luat serviciu, a început cura de slăbire, s-a dus la coafor și la sală, și a schimbat frigiderul.  
cu unul ultramodern, primind și șase ani garanție.

 Liebherr are o istorie veche în tehnologie, în 1949 au înregistrat prima macara-turn mobilă, în prezent fiind un producător renumit de mașini de construcții. În prezent, cele 130 de companii sunt răspândite pe tot continentul și au 38 000 de angajați. În fiecare zi în fabricile lor se produc 10 000 de electrocasnice, iar aparatele frigorifice satisfac cele mai exigente gusturi fiind de calitate, ecologice și având consum reduc de energie.„ În congelatoarele și frigiderele Liebherr produsele își păstrează prospețimea o viață, repeta ea mulțumită de achiziție! Dacă l-am fi avut, ne-am fi pus în el iubirea și inimile și am fi rămas împreună...”
Deși regreta plecare lui de-acasă, totul îi mergea din plin. La serviciu era respectată, acasă frigiderul consuma puțin și păstra alimentele în stare impecabilă, arăta trăsnet, iar în bucătărie petrecea din ce în ce mai puțin. Într-o zi, un coleg de serviciu o conduse până acasă, iar ea l-a invitat la un ceai cu gheață. Au deschis ușa apartamentului și au remarcat că peste tot erau presărate petale de trandafiri roșii.
Soțul a înghenuncheat, fără să vadă silueta bărbatului din spatele ei, implorând-o:
-Te rog să-mi ierți clipa de rătăcire, draga mea! Mă primești înapoi? Tu ești iubirea vieții mele! Doar tu! Îți amintești ce ne-a spus preotul la cununie:„Până când moartea ne va despărți”.
-Ridică-te, dragul meu, avem musafiri, spuse ea stânjenită!
Față în față, cei doi bărbați erau și mai stânjeniți decât ea...
-Știu tot, spuse însoțitorul doamnei! I-ai ars mâncarea și te-a dat afară aruncându-ți valizele pe hol. Ți-a furat inima imaginea ei impecabilă, neștiind cât venin ascunde în suflet, dar pe mine mă intrigă ce comoară ai lăsat pentru ea.
-Du-te înapoi la ea și păstreaz-o sănătos, până nu se ocupă locul! Inima mea este în frigider și am să o dăruiesc acum soției mele, care în schimb îmi va oferi iertarea ei!
Deschise energic refrigeratorul și scoase tortul de ciocolată în formă de inimă, apoi spuse:
-Draga mea, ești de acord să-i dăm și lui o bucată și un suc cu gheață pentru că suportă de ani buni o scorpie? Îmi vine să-mi dau palme că nu am cumpărat eu minunea acesta de frigider și că ți-am trădat dragostea și statornicia.
Frigiderul Liebherr. este un motiv să ne reînnoim jurămintele! Precis că va ține până la nunta noastră de aur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu