Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 1 iunie 2016

GRENKE, mătușa Tamara în variantă modernă


Important este că vreau să fac afaceri, chiar dacă am buzunarele goale. Dacă punem în balanță voința și faptul că sunt o pepinieră ambulantă de idei, 50% este aranjat, după cum spunea un prieten de familie, când un băiat mai sărăcuț jinduia la o fată din înaltă societate, îl îmbărbăta frumos: „50% la sută este aranjat. Tu vrei:”
Visez demult la o ceainărie modernă, în care să se mănânce prăjituri de casă, șerbet sau dulceață, iarna dovleac copt, mere și gutui rumenite în cuptor cu scorțișoară și să se bea cel mai bun ceai, cafea, amaretto și fresh din lume! În același timp, clienții să aibă la dispoziție laptopuri și calculatoare, conexiune la internet sau aparate de fotografiat performante, dacă doresc să-și sărbătorească ziua la noi și să facă poze!
Într-o cameră să fie computere la dispoziția consumatorilor, iar aceștia să-și poată printa documente sau să le scaneze și să le trimită prin fax, în alta să se proiecteze filme și să se organizeze spectacole sau concursuri de karaoke, iar la ultimul etaj să se facă poze...
Of, nu am nicio mătușă Tamara în familie, iar dacă ar exista, ori nu mi-ar lăsa mie averea, ori m-aș simți rușinată să o investesc!
Noroc cu Blogal Inițiative, care organizează campania „Ce înseamnă soluția de finanțare GRENKE” și îmi vând un pont!
Este Grenke  mătușa Tamara în variantă modernă și mai ales credibilă? Da, cu siguranță, fiindcă are grijă de buzunarele mele și mă sfătuiește să inchiriez la prețuri reduse, decât să cheltuiesc averea pe care nu o am cu achizițiile noi și scumpe. Ei au grijă de buzunarul meu, iar eu de al lor și împreună prosperăm...
Ceea ce mă bucură este că nu mint că se pun cu totul la dispoziția clinetului, fără ca ei să aibă vreun câștig, ci construiesc un parteneriat de afaceri cu cine le calcă pragul.
Afacerile sunt construie în 3D urmărind:
1) Închirierea echipamentelor IT, a echipamentelor de printare/copiere și a celor medicale și stomatologice
2) Vânzarea cu plata în rate
3) Servicii de consultanță financiară oferit de partenerul de afaceri. 
Ca orice mătușă ce-și iubește nepoții, Grenke percepe un avans 0.
În curând voi deschide porțile ceinăriei multimedia datorită lor, de aceea dau de veste tuturor celor care nu cred că mătușa Tamara există! Mi-a întins și mie o mână de ajutor să pot face o afacere cu buzunarele goale, să devin „patron, mă rog boier goool”...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu