Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 26 iunie 2016

Un frigider, o mie de mituri

Domnii erau aliniați și  îmi făcea reverențe. Mă plimbam printre ei și nu știam pe care să-l aleg:
-Ia-mă pe mine! Uite ce arătos sunt. Să-ți spun un secret. Cu mine nu este nevoie să faci mâncare în fiecare zi!
Argumentul  acesta mă tenta cel  mai mult. Doar gospodinele știu ce înseamnă să transformi bucătăria în saună ca să le oferi celor dragi o mâncare sănătoasă. Vara asta mă chinuia ținându-mă în cuptorul apartamentului. Trotuarul, aceeași plită încinsă care-ți arde tălpile și te ține pe jar. Parcul cu lacul său, o oală cu apă clocotită care răspândește vapori opăriți în atmosferă.
-Eu îți citesc gândurile, îmi spuse domnul frigider. Poți deschide puțin ușa să te bucuri de răcoarea mea, fiindcă am 6 ani garanție! Liebherr pariază pe mine deoarece calitățile mele nu pot fi trecute cu vederea. Te voi ajuta să ai terasa la tine acasă: Ice tea, frappe, limonadă cu frunze de mentă și gheață te vor răcori succesiv, stăpâna mea! Vom experimenta împreună toate miturile care circulă pe seama mea. Se spune că ciorapii țin mai mult dacă-i bagi de noi în congelator și îi lași acolo o noapte. Nu te strâmba! Nu am zis să pui șosetele soțului, ci dresurile pe care ți le cumperi și care dorești să țină mai mult. Dacă ți se defectează telefonul de fițe, îl bagi tot acolo și își revine instant.
-Nu-mi spune povești pentru copii, dragule! Am nevoie de un frigider și te cumpăr.
-De pildă trebuie să știi că nu mai este nevoie să umbli cu ligheanul după mine să nu-ți umplu casa de apă fiindcă răcirea „No frost” (fără gheaţă) nu necesită dezghețare . Posed funcția antibacteria, adică ionii de argint din interiorul unde se păstrează alimentele împiedică dezvoltarea bacteriilor sau mirosurile neplăcute din spațiul de depozitare al alimentelor. Fac parte din nobila clasă energetică A+, ceea ce înseamnă că am un consum redus de energie. 
Dialogul care demonstra dragostea la prima vedere s-a încheiat cu o achiziție și cu 6 ani garanție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu