Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 3 iunie 2016

Shamballa, Shamballa, leagă-mi fericirea de mână!

”Ploua, ploua
Sinistru, grotesc
Potop întreg de lacrimi
Inunda Raiul pământesc...
Și mi-a venit să strig așa:
„Shamballa, Shamballa
Leagă-mi fericirea de mână
Ca echilibrul o viață să țină!”
Auzeam cântecul de departe, iar efectul său era magic. Pluteam ca în transă peste ape, deși mă loveau din toate părțile talazurile vieții, puhoaiele nu puteau să mă acopere, fiindcă brațări Shamballa 
mă ajutau să merg pe valurile uriașe!!!
Brățări pentru suflet, bărțări pentru inimă, brățări pentru rațiune făcute din vrăjitoria iubirii. Firul ploilor era tors, țesut și împletit cu pietre semiprețioase. Numărul bilelor și nodurilor era magic. De la încheietura mâinii simțeam revărsându-se în mine torente de fericire.
Turcoazul mă apăra de riscuri și de pericole și avea culoarea ochilor mei.
Un cuarț gri ștergea ca o gumă gândurile negative din mintea mea...
Hematitul mă făcea invincibilă, perla mă transforma în magnet al câștigurilor financiare, în timp ce piatra de lavă neagră îmi oferea vindecare!!!
La orizont, atârnate de curcubeul inimii erau expuse brățările de damă.
Stăteau acolo atârnate de raze Brățara Dar, Brățara Mulțumirii, Bărățara Speranței, Brățara Risc strălucind ca niște zâne în soare. Îmi venea să întind mâna și să le iau pe toate. Brățările handmade 
aduceau vindecarea sufletului rănit de încercările vieții!
Curcubeul s-a clătinat ușor și mi-a prins de mână Brățara Speranței, iar de-atunci umblu mereu cu surâsul pe buze.
Stimați cititori, dacă de mult timp nu ați mai văzut soarele, fiindcă au fost furtuni teribile, tornade în viața dumneavoastră care v-au răvășit sufletul, lăsați-vă conduși de cântecul magic:
„Shamballa, Shamballa
Fă tu o vrajă cu viața mea,
Să iasă soarele din nori,
Presară-n calea vieții mele flori
Să simt ai fericirii fiori
Și mântuiește-mă de nori și furtună
Leagă-mi fericirea mai strâns de mână!”
Haideți să poposim împreună pe curcubeul unde strălucesc bijuteriile magice și să învingem cascadele încercărilor vieții!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu