Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 19 iunie 2016

„Fotograf de nuntă în București” de trei ori

Fotograf nuntă București”, „Fotograf nuntă București”, „Fotograf nuntă București” repeta pe stradă, la o oră de vârf, iar lumea se oprea să-l asculte și se închina...
-Maică, eu cred că i-a fugit mireasa cu fotograful, își dădea cu părerea o bătrânică. S-o fi împrumutat să facă nunta, iar ei au fugit cu darul și el a înnebunit, săracul!
-Acela nu este fotograf profesionist, dacă a fugit cu mireasa, adăugă un domn. Fotograf nuntă serios, la Casa Anke găsești. Cum să fugi, domnule, cu fericirea omului?
Beat de fericire, viitorul mire nu realiza ce dezbateri filosofice stârnește cu expresia pe care din lene, acum o scurtase, repetând doar:„Fotograf nuntă”, „Fotograf nuntă”...
Vestea despre nenorocirea omului se răspândi repede. Un reporter sosi în viteză la fața locului și îi propti microfonul curiozității în dreptul buzelor:
-Ce fel de fotograf: tânăr sau bătrân, gras sau slab, urât sau frumos, blond sau brunet?
-Profesionist, răspunse beat de fericire mirele. Visul meu este să tapetez pereții dormitorului cu poze profesioniste de la nuntă și să mă uit la fiecare aniversare la filmările video, în timp ce repet cu mândrie:„Ce tineri eram și ce frumoși eram! Mai ales eu!” Să trăiesc din amintirile acelea unice, să mă hrănesc cu clipe de fericire supremă!
-Un nenorocit, domnule! Un escroc! Profesionist în înșelăciuni. Iar dumneata...se vede că ești tulburat! Dar nu plânge! Ți-au rămas pozele...
-De unde știți că va fi așa? Eu am încredere...CasaAnke conservă amintirile speciale în albume. Te uitți și realizezi că trenul a stat atât de puțin în stația fericirii tale...
-Un ziarist este informat, domnule și mai ales nu-și divulgă sursele, îi spuse răspicat.
Erau în pană de știri când bătrâna a sunat la redacție să anunțe că a înnebunit unul și repetă pe stradă:„Foto video nuntă”, „Foto video nuntă”, „Foto video nuntă”, cică ar fi fugit nevasta cu darul și cu fotograful în lume, iar el de durere repetă la nesfârșit codificat nenorocirea ce s-a abătut asupra sa...
-Dar și ea, domnule, femeie de nimic! Să vă facă una ca asta???Ce doriți să-i transmiteți prin intermediul nostru?
-Cine este femeie de nimic, domnule? Pentru Dumnezeu, ce am pățit și eu nu știu? Mă însor luna viitoare și repet pe stradă tot ce mai am de pus la punct, asta-i tot.
-Domnule, opinia publică știe mai bine care este adevărul! Sunteți în faza de negare a adevărului, dar trebuie să acceptați realitatea. Toată lumea vorbește că mireasa dumneavoastră a fugit în noaptea nunții în lume cu fotograful și cu dar cu tot! Stimați ascultători, omul nostru, înnebunit de durere, nu este în stare în acest moment să accepte adevărul. Vom lua acum interviu mai multor martori care au văzut mireasa împreună cu fotograful, fiindcă noi suntem o televizune serioasă, spre deosebire de posturile care emit din apartamente!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu