Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 20 iulie 2016

Cum mi-a intrat grăsimea la apă...


„Ce minunat ar fi să intre grăsimea la apă cum intră o rochie, o bluză sau o fustă! Să petreci în apă curată ore în șir, să înoți, să te bucuri de virtuțiile răcoritoare ale lichidului vital și să ieși mult mai ușoară. În fiecare zi să se topească în apă 500 de grame de grăsime cel puțin” gândeam bizuindu-mă pe propria-mi discreție, în timp ce căutam pe evoMeg.ro produse care să mă mențină în formă. „Să devin sirenă, cu forme unduioase, agilă ca un pește, o sirenă frumoasă, cu glas ademenitor, fără să fiu primejdioasă!”
Îmi doream divertismentul la mine acasă, iar când am văzut piscina aceea, am știut că vom face împreună o echipă pe cinste. Știam că investiția va fi profitabilă, de aceea am cumpărat-o cu încredere. Să ai un colț de ocean la discreție este cea mai mare minune din lume!
După ce am instalat-o în grădină, prietenele cu probleme de greutate s-au mutat la mine. Am stabilit un program serios de exerciții, partide de volei în apă, concursuri de înot și după câteva luni aveam alura unor manechine.
Sirenele au revenit la viață, născându-se în piscina aceea. Acolo și-au dat mâna realul și imaginarul, verosimilul și miticul. Lumea mi-a luat grădina cu asalt, succesul s-a declanșat instant. Veneau jurnaliști de la capătul lumii să ne vadă pe noi, sirenele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu