Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 9 iulie 2016

Povestea celor trei ceasuri rele din ziua de marți.

„Marți, 13 iulie, 2016, zi cu ghinion. Mai întâi trebuie să merg la bancă să mi se analizeze dosarul de credit. Iau un credit în lire englezești. Am pus telefonul să sune să mă trezesc la timp, dar s-a descărcat bateria. Noroc cu ceasul cumpărat de pe WatchShop.
La ora 9 sunt programat la consilierul financiar, la 12 am întâlnire cu „un prieten” fără să știe soția, la 12 ne îmbarcăm în avion să facem o escală la Londra. Pentru că s-au copt reducerile în această vară la magazinul de ceasuri cu 9 000 de produse, am profitat și mi-am cumpărat SmartWatch Vector MERIDIAN SMALL M1-20-004. Este atât de elegant și de deștept, încât îmi vine să țin mereu încheietura mâinii ridicată, să fie admirat de cei din jurul meu. Cum l-a văzut, „prietenul meu” mi-a spus că vrea și el unul pentru damă.
Doamne, marți, 13, cele trei ceasuri rele...Va putea oare acest ceas deștept să mă ferească de ele?
El care-mi monitorizează stilul de viață, numărându-mi pașii, caloriile și somnul, să îndepărteze de mine ispitele și ghinioanele!
Intru în bancă și mă uit cât este ceasul. 9 fără două minute. Cu precizie japoneză, la fix voi fi la ghișeu. Funcționara mă privește nemulțumită pe sub ochelari, în timp ce discută cu alt client:
-Domnule, în bancă, mai mult ca oriunde, timpul înseamnă bani! Ați întârziat cu 15 secunde.
Clientul din fața mea repetă înnebunit:
-Ah, fericitule! Marea Britanie s-a retras din UE, iar eu am luat credit în lire. M-ai nenorocit, domnule, cu întârzierea dumintale!
Ies din bancă radiind. Îmi vine să sărut ceasul. Mi-a monitorizat pașii greșiți, iar primul ceas rău al zilei de marți a fost dezamorsat. Intru să beau o bere rece și o cafea și mă sună „amicul”.
-Ai luat creditul să mergem la Londra, dragule?
îi explic că a rămas în urmă ceasul cu 15 secunde și nu am reușit.
-Mă miram să-ți iasă ceva în viața asta! Nu-i nimic, soțul meu, care este mai deștept ca tine, a reușit. Poți să rupi biletul de avion, că-i spun că mi s-a anulat delegația!
„Poate că s-a dus și al doilea ceas rău, îmi spun.”
La 12 fără 10 intră în local nevastă-mea.
-Dragă, ți-am citit un mesaj dubios în telefon, de la prietenul tău cel mai bun cu care trebuia să pleci la Londra! Vreau să-l cunosc personal.
Ceasul mă inspiră pe moment:
-Iubito, am scris mesajul acela personal ca să-l găsești și să te verific. Doream să știu dacă mă mai iubești și dacă ești pușin geloasă pe mine. Putem să stăm toată ziua aici, nu va veni nimeni. Știi ceva? Am o surpiză pentru tine. Am luat bilete de avion să mergem la Londra împreună să ne petrecem a doua lună de miere.
De la mâna mea, ceasul superdeștept îmi face cu ochiul. Soția mă sărută pe obraz bătând din palme:
-La Londra, la Londra! Toată viața mi-am dorit să călătoresc acolo.
Ne îmbarcăm în avion lăsând în țară toate ceasurile rele din lume, iar eu îmi dau seama cât de mult aș fi greșit, dacă „eroarea de 15 secunde” nu ar fi funcționat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu