Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 18 iulie 2016

„Femeee!”


-Femee, unde să pun ceapa pe care ai scos-o tu?
-Gășește-i și tu un loc!
-Femee, unde vrei să cosesc pentru vacă?
Musafirii râd pe înfundate.
-Omul ăsta întreabă mereu. Cred că o întreabă pe ea și când să se spele pe mâini și îi cere voie să meargă la baie...
-Asta pentru că nu știți strategia. Întreabă, fiindcă în cazul unui rezultat negativ, ea va fi vinovată de toate. Dacă pune ceapa la soare și va ustura sau se va albăstri, va spune:„Te-am întrebat unde să o pun, dar ești scumpă la vorbă!” Dimpotrivă, dacă alege un loc în care să o plouă, iar aceasta va putrezi, de vină este aceeași „femee”...
Altă căsnicie, altă femeie.
-Hai, măi, acasă că peste un sfert de oră pleacă autobuzul.
El se plimbă amărât prin orașul mic. Îl străbate de la un capăt la celălalt de zeci de ori.
-Nu pot, spune pierzând timpul fără rost, apoi ridică încheietura mâinii și bate cadranul  ceasului cu degetul: Daca femeia a spus să mă întorc la 6, la 6 mă întorc. Așa se păstrează o căsnicie. Nu poți să te-ntorci acasă pe neașteptate, când vrei tu.
După ce a rămas fără femeie, deși nu-i ieșea din cuvânt, s-a dus la poarta unuia dintre prietenii buni, fratele celui care-l „mântuise de femeie”:
-Prieten de familie, vezi ce mi-a făcut?
-Ieși  de la ușa mea, că eu ți-am spus că o să rămâi cu buza umflată, dar mi-ai zis să nu mă bag! Ai spus că mi-e necaz că nu mă place și pe mine!
-Păi nu am venit de-aia. Trebuie să știi că mie mi-a luat femeia, iar ție casa. A păcălit-o pe bătrână de i-a făcut act pe casă! Ne-a fraierit pe amândoi.
Altă femeie și răspunsul ei la propunerea indecentă a unui crai:
-Cum să-mi propui asta? Ne omoară bărbatul meu???
-Dar ce trebuie să știe el discuția noastră?
Dilema unui zilier: „Domnule, tâmpite legi! Dacă îți atingi nevasta cu un deget, ești un om de nimic, plătești amendă, ba poți să faci și închisoare, dar dacă te bate ea, nu pățește nimic, tot tu ești prost că i-ai permis... Dacă te plângi undeva, râd toți de tine că ești bărbat și te-a bătut o femeie...Și nu mai înțeleg un lucru. Cum să fiu, domnule, acuzat că-mi violez femeia mea?!Femeia pică în picioare orice ar face!”
Iată câteva dintre „femeile pe bune” promovate de Lactacyd.
Pentru mine, femeia pe bune este ființa indispensabilă familiei, chiar dacă soțul o ironizează uneori, ea îi este consilier finaciar, consilier de imagine, ființă dragă asupra căreia etapele vieții își lasă amprenta, iar în spatele sensibilității sale stă curajul de a naște (bărbații care doresc să fie alături de soții când nasc, de obicei leșină), de a înfrunta durerea de la dentist, de a da bărbatului impresia că el conduce, când de fapt gâtul mișcă mereu capul în direcția dorită de el!
Pentru aceste femei reale, nu de ceară sau de cauciuc, Lactacyd a pregătit produse de excepție fiind de peste 60 de ani expertul în produse de igienă intimă pentru femei.
Campania #femeipebune oferă premii femeii care se înscrie în concurs, dar și prietenei sale de pe Facebook, acestea fiind: șase premii în fiecare lună, surprize pe loc, la nominalizare,reduceri în farmaciile Sensiblu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu