Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 25 iulie 2016

Piscina cu sirene, cu zombii și fantome...

Cerul străbate curgând și săltând peste pietre, satul meu. Nu știu cum s-a topit așa, a curs și este atât de răcoros, deși soarele stă cu capul în poala sa. Tocmai de aceea cred că apar norii negri, fiindcă razele de foc pârjolesc seninul. Animalele se opresc să se adape în cerul curgător al copilăriei mele...
-Aud pârâul. Mă așteaptă, îmi spune Matei. I-a fost dor de mine, iar eu, ca drept mulțumire voi omorî balaurul cu zece capete care înghite pescarii și fetele care vin să ia apă! Voi apăra apa aceasta și sirenele din ea. Îți spun un secret.(La ureche:) Mă voi insura cu o sirenă, dar să nu le spui părinților că-mi vor zice că sunt prea mic!
Voi distruge zombii și fantomele care ies din valuri și dansează războinic pe nisipul fierbinte!
Sultanul meu răsfățat, cu ochi negri își dorește un harem de sirene, chiar dacă nu are complet noțiunea triunghiului relațional:cadâne-harem-sultan...
-Dacă am putea să aducem apa acesta în curtea noastră, îmi zice rugător! Să stau toată vacanța în apă, să înot, să ne batem cu submarinele, iar eu să câștig războiul și să le iau pe toate!
I-am promis un distrugător marin și-mi amintește în felul lui. Oricum, în apa curgătoare l-ar pierde cum și-a pierdut peștișorii jucăuși. Au săltat până au dispărut peste pietre, în valuri spumoase.
Ce minunat ar fi, dacă oamenii nu ar polua și apele venite din munți și nu ar ucide sirenele! Pentru că anumite conducte de canalizare se varsă direct în pârâu, Matei s-a umplut de bubițe.
-Eu tot iubesc gârla asta, chiar dacă m-a îmbolnăvit și mă ustură bubițele!
Îl voi face să adore casa bunicilor, să-și aducă aminte când va fi mare cum am transferat un petec de ocean în grădină de dragul lui! Apa va fi pură ca de izvor ca să nu se mai umple de bube prințișorul.
Elcora Piscine va înfăptui minunea dragostei. Lor le voi încredința trupul și sufletul curat al copilului, timpul de aur al copilăriei lui și amintirile legate de casa bunicilor și de iubirea acestora. Oricât m-ar costa, vara acesta va avea piscina și va fi sultan al sirenelor și amiralul valurilor filtrate cu atenție. Specialiștii de la Elcora respectă termenele de construcție, prin urmare piscina va fi gata cum dorește Matei, IERI!
Având o garanție pe liner de 50 de ani și fiind garantată 100 de ani pe structura de beton, piscina nu va fi a noastră, ci a urmașilor urmașilor noștri acum și-n veacul vecilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu