Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 9 iulie 2016

Hai, mireasă!


„Femeia asta nu mai vine! Dacă ar întârzia ca de obicei, nu ar fi nimic, numai să nu mă facă de râs în fața invitaților, se gândea mirele întristat! Preotul îmi face deja semn la ceas, lumea din biserică s-a plictisit, programarea de la fotograf a expirat deja la restaurant vom ajunge cu întârziere. Sper să nu mă penalizeze toți din cauza ei! Dacă nu vine, m-am nenorocit! Nu există planul B.”
-Vă rog să-mi potriviți bine genele să nu-mi cadă în paharul cu șampanie! Să-mi prindeți bine voalul și mult fixativ pentru coafură să nu mă trezesc cu căpița de păr pe ochi, dădea indicații prețioase mireasa! Machiajul să fie rezistent și cât mai aproape de natural.
-Ne așteaptă lumea la biserică, spuse nașa! Să ne grăbim puțin!
-Nu mă grăbesc deloc! Să aștepte și el, cât am așteptat eu să mă ceară de nevastă. În mod obișnuit așteaptă răbdător două ore, la nunta noastră mi-am propus să întârzii trei!
Povestea începea frumos. După două ore, jumătate din biserică s-a golit, femeile bârfeau deja pe la colțuri, în timp ce văduvele tinerele și fetele nemăritate îl asaltau pe mire. Preotul a făcut semn că se duce să-și schimbe odăjdiile, iar mirele se ruga fierbinte să apară mireasa lui!
Cu fondul de ten și rimelul șiruindu-i pe obraji, cu rochia albă având buline de noroi, ea a apărut, în sfârșit.
Preotul, iertător, s-a întors în altar, în timp ce ei au început să se certe printre dinți:
-Să întârzii trei ore de la propria-ți nuntă? Măcar dacă merita așteptarea, dar arăți execrabil!
-În cazul acesta plec, spuse ea printre sughițuri de plâns!  Găsește-ți alta, dragule! Dacă aveai gânduri curate, mă cereai demult. A trebuit să treacă cinci ani de așteptare. După ce că mi-a stat ceasul, deși l-am potrivit de seara, iar mașina, trimisă de tine să mă ia, ce rușine! A rămas în pană exact când a început să plouă, în mijlocul băltocilor pline de noroi, iar amicul tău, m-a coborât pe mine, mireasă, să-i împing de mașină. Vorbim noi după cununie. Crezi că rămâne așa?
-Declarația de dragoste, după sfânta taină a cununiei, spuse preotul! Draga mea, o vizită la WatchShop 
și vei știi ce își doresc bărbații, iar tu, mire, vei readuce liniștea în casă! Problema voastră are rezolvare acolo!
- Ce să-și dorească bărbații? Femei goale și băutură, părinte, Doamne iartă-mă că sunt în biserică, spuse mireasa suspinând.
Nunta s-a desfășurat între două zâmbete și nouă replici spuse printre dinți, între o mângâiere tandră pe obraji când se uita lumea și o zgârietură sau o ciupitură pe sub masă. Abia târziu, după ce s-a strâns darul, musafirii au plecat, iar ei și-au adus aminte de recomandarea preotului și ca să nu debuteze căsnicia cu o păruială, au hotărât să intre în magazinul virtual recomandat de fața bisericească.
-Ne-a recomandat un magazin de ceasuri, să fim punctuali, dragul meu. Cred că are dreptate. Iartă-mă că te las mereu să aștepți. Dacă tot ne uităm, să alegem un cadou pentru tine! Uite, de 6 ani știu totul despre ceasuri și au peste 9 000 de modele în stoc. Ia te uită ce frumusețe. Ceasul Festina îți va aduce minte de toate peripețiile noastre de la nuntă. Ți-l cumpăr, dragul meu! Este cadoul meu pentru tine. Am întârziat nepermis de mult, mă revanșez cu un ceas!
-Nu știu cine are nevoie mai multă de un ceas, iubire? Al tău s-a defectat astăzi și în amintirea celui care ne-a bulversat nunta, îți iau un ceas Ceas Fossil JACQUELINE ES3698SET.
Din acel moment, armonia a început să domnească în familia lor. Întârzierile variau cu +-15 secunde...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu