Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 27 iulie 2016

Fata moșului cea harnică și cuminte și portalul de turism Holidaynet.ro


Desculță, lihnită de foame și moartă de sete, cu mâinile crăpate de muncă și nervii ciobiți de stres, fata moșului cea harnică și cea cuminte zări o căsuță zidită la gura peșterii, iar deasupra acesteia scria Holidaynet.ro. 
-Oare mă vor primi, se întreba fetița? Nu merit și eu câteva lingurițe de dulceață făcută din boabe de odihnă, aromate cu relaxare, ornate cu regiuni de vis, servite de oameni cu sufletele curate ca zăpada?
Nici nu apucă să bată în ușa masivă, că aceasta se deschise larg în fața ei.
-E vremea vacanțelor, fetiță harnică. Era și timpul să vii aici. De-ai ști câți oameni mor de epuizare anual, te-ai îngrozi! Intră ca la tine acasă! Simte-te ca în casa părintească! Așază-te în fotoliul comod al ofertelor noastre, ia paharul acesta rece cu apa limpede a traseelor turistice pentru că meriți! Nu ai frământat și copt tu cea mai pufoasă și gustoasă pâine pentru cei dragi? Nu ai spălat mereu vasele, rufele și ai ținut apartamentul ca un pahar de cristal?
-Îmi amorțesc mâinile, dar fiindcă îi iubesc așa de mult și doresc să le asigur confortul, îmi înving suferințele!
-Știu, de aceea te rog, să cauți cu atenție în lada aceasta! Poți citi pe capacul sculptat manual, dacă vrei?
-Cazare Sovata! Degetele mele au găsit un diamant! Pensiunea Speranța de patru stele, incadrată de un peisaj pitoresc. La 600 de metri se află singurul lac helioterm din Europa, Lacul Ursu. Camerele au băi proprii, balcoane, bucătării, iar prețurile variază de la 160 lei pe noapte, la 300 de lei.

 -Nămolul și apele clorurate de la Sovata te vor revigora, draga mea. Afecțiunile reumatice și ginecologice dispar ca prin vis!
-Ah, dacă aș fi luat banii la mine!!! Dar am plecat așa în căutarea cuiva de încredere care să-mi ofere o vacanță de vis mie și familiei mele și am ajuns la locul potrivit!
-Nu te necăji! Rezervarea este gratuită, fără avans. Când veți ajunge acolo camera va fi pregătită și masa pusă. Veți fi primiți cu pâine și sare. Pentru că ai muncit atât, îți mai dau o ladă de zestre a României cu oferte turistice. Să-ți alegi ceva de preț, fetiță harnică!
-Mi-ar plăcea să merg pe urmele lui Avram Iancu, să-i ascult cântecul deznădăjduit din fluier să calc pe potecile cutreierate de bravii bărbați ai neamului. Să poposesc la casa lui Horea, să admir Cascada Vârciorog și să străbat Cătunul Pătrăhăiţeşti. Să trec prin Groapa Ruginoasă și să mă refugiez preț de câteva ore în Peștera Scărișoara! Să apăr fetele frumoase de Șolomățul care le fură și le ascunde printre coloanele de gheață și calcar!Primul loz a fost câștigător. Ea să încerc și acum....O perlă, o perlă perfectă, făcută din lacrimile scoicilor!  Cazare Arieșeni, Hotelul Four Season situat la confluențele județelor Bihor și Alba.
Fata moșului cea harnică și cuminte se întoarse acasă ducând lăzile pline cu nestemate ale ofertelor turitice și rezervărilor oferite de celebrul portal, iar familia se hotărî să apeleze în fiecare an la serviciile  Holidaynet.ro...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu